שר המשפטים ניסנקורן התפטר מהממשלה

    איתי גדסי No Comments on שר המשפטים ניסנקורן התפטר מהממשלה

    לאור דרישת יו"ר כחול לבן השר גנץ: שר המשפטים אבי ניסנקורן התפטר מתפקידו כשר: "המתקפה נגד שלטון החוק אינה ביקורת בונה ולא מאבק אידיאולוגי; המציאות הזו מחייבת להוסיף ולעמוד על המשמר"

    אבי ניסנקורן צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים אבי ניסנקורן התפטר מתפקידו כשר בממשלה. זאת, על רקע פרישתו מכחול לבן והצטרפותו לרשימה החדשה בראשות ראש עיריית תל אביב רון חולדאי. עם זאת, ניסנקורן לא התפטר מהכנסת ונשאר ח"כ בכנסת הנוכחית.

    ניסנקורן הגיש לפני זמן קצר את מכתב התפטרותו לראש הממשלה נתניהו ולשר הביטחון גנץ. במכתבו לנתניהו כתב ניסנקורן: "נוכח בקשתו של ראש הממשלה החליפי, הריני להודיעך על התפטרותי מתפקיד שר המשפטים".

    במכתבו לגנץ כתב, כי "המתקפה נגד שלטון החוק אינה ביקורת בונה ולא מאבק אידיאולוגי. זהו מאבק אישי, של אדם אחד, המבקש להדק את לפיתת החנק סביב צווארה של המערכת במטרה להלך עליה אימים משיקוליו המשפטיים האישיים".

    לדבריו "המציאות הזו מחייבת להוסיף ולעמוד על המשמר. במאבק למען הדמוקרטיה הישראלית, אין לנו ברירה אלא לנצח".

    יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הגיב להתפטרות ואמר כי מדובר באירוניה "‏התפטרותו המאוחרת של אבי ניסנקורן מתפקידו כשר המשפטים היא אירוניה. אם בני גנץ היה מקבל את עמדתי, ולא היה מתעקש לשמור על ניסנקורן בתפקידו, לא היינו במערכת בחירות והממשלה היתה מתייצבת לכהונה של 4 שנים מלאות. מסתבר שמלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים".



    0 תגובות