ראה"מ בחיסון ה-500 אלף: "מקדימים את העולם בהבאת ובמתן החיסונים"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בחיסון ה-500 אלף: "מקדימים את העולם בהבאת ובמתן החיסונים"
    בנימין נתניהו צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד העולם מסתכל בקנאה על ההצלחה הישראלית, בכך שישראל כבשה את הצמרת העולמית במדד חיסון האוכלוסייה ונמצאת עם חצי מיליון מחוסנים, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין פגשו היום (שלישי) את המתחסן ה-500,000 בישראל, במתחם חיסוני הקורונה של קופ"ח כללית בהיכל ארנה בירושלים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את המתחסן ה-500 אלף: "אני רוצה לברך את הרצל ופדילה לוי, שהם המתחסנים ה-500,000 אלף. זה מחמם את הלב לראות את אזרחי ישראל נרתמים כדי לעזור לאזרחי ישראל ובראש ובראשונה למבוגרים יותר, שיוצאים מאפלה גדולה לאור גדול".

    נתניהו הבהיר כי "אנחנו פעלנו כדי להביא מיליוני חיסונים למדינת ישראל באמצעות שר הבריאות ומשרד הבריאות, בתי החולים וקופות החולים, שנרתמו כולם למען מבצע החיסונים הענק".

    ראש הממשלה שיבח את ההישג העולמי, "אנחנו מקדימים את העולם בהבאת ובמתן החיסונים. ישראל היא אלופת העולם בחיסונים, מקום ראשון בפער. המשימה שלי עכשיו היא להבטיח שאנחנו ממשיכים בקצב הזה ואנו עובדים על זה יחד".

    ראש הממשלה פירט את היעד של ישראל, "נשאף לתת כמה שיותר חיסונים במהירות, אבל קודם כל, להוציא את האוכלוסייה בסיכון מסיכון, כיוון ששם מרוכזת רוב התמותה הטרגית ורוב התחלואה. רק כך נוכל לפתוח את הכלכלה, לעזור לעסקים ולחזור לחיים הנורמליים. זו המטרה שלנו: להחזיר את החיים למסלולם מהר ככל האפשר".

    נתניהו ציין כי ישראל יכולה להיות הראשונה שיוצאת מהמגיפה בעולם, "אני מאמין שאם נמשיך לעבוד יחד עם השותפות הגדולה של אזרחי ישראל שבאים להתחסן, אנחנו נהיה אולי המדינה הראשונה בעולם שיוצאת מהקורונה וזו בשורה גדולה מאוד לכולנו".

    שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר: "יש אתנו את המתחסן החצי מיליון, ראש הממשלה, בקצב הזה עוד כמה ימים נזמין אותך גם למתחסן המיליון. הסתובבתי אתמול בכמה מוקדים ברחבי הארץ וראיתי את השמחה האמיתית של האנשים שבאים, מקבלים חיסון, מחייכים, מקווים לראות את האור בקצה המנהרה, לחזור לחיים יותר סבירים".

    שר הבריאות הזהיר כי "לצד זה אנחנו בעליה מטורפת של תחלואה. אני מבקש מכולם לגלות אחריות. להקפיד על ההנחיות. רק כך נוכל לסיים בהצלחה את המבצע המדהים הזה. אנחנו מקלים איפה שאפשר".

    יו״ר קופ״ח כללית יוחנן לוקר אמר, "אני שומע מקולגות על המבצע המדהים של החיסונים בישראל מכל רחבי העולם. זה מענה אמיתי לאזרחי מדינת ישראל".

    עוד הוסיף, "אני רוצה לומר לך ראש הממשלה, שמגיע לך הרבה מאוד קרדיט על זה. אנחנו נמצאים במציאות שפה לפני סוף השנה, אזרחי מדינת ישראל מתחסנים, עומדים בתור כדי להתחסן והדיון הוא על כמה חיסונים יש – אבל יש חיסונים, ולך מגיע הקרדיט על הדבר הזה. אנחנו מודים לך ומודים לציבור שנענה לאתגר הזה".



    0 תגובות