יכנסו לממשלת נתניהו? כהנא: "לא מחרימים אף אחד"

    ישראל רובין No Comments on יכנסו לממשלת נתניהו? כהנא: "לא מחרימים אף אחד"

    ח"כ מתן כהנא בראיון לקול חי: "אנחנו לא מחרימים אף אחד ולא מוחרמים על ידי אף אחד, נשתדל להקים ממשלה שתטפל במשבר שאנחנו נמצאים בו אבל אנחנו לא מחרימים, בטח שלא את נתניהו ולא אף אחד אחר"

    מתן כהנא צילום: פלאש90
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מתן כהנא (ימינה) מצהיר כי בכוונת מפלגתו להמשיך ולרוץ בבחירות ביחד עם האיחוד הלאומי בראשות בצלאל סמוטריץ: "הכוונה היא ללכת ביחד (עם סמוטריץ). אנחנו מסכימים על 90 אחוז מהנושאים וזו תהיה טעות להיפרד".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, נשאל כהנא לדעתו על מעשיו של יו"ר המפלגה בנט, שהתראיין טרם השבת לתוכנית ששודרה בשבת וקרא לעוקביו ברשתות החברתיות לצפות בתוכנית: "יש מספיק פוסקים שמתירים את זה. אין לי פה רשימה מול העיניים. אבל גם אני בעבר התייעצתי לגבי זה ואמרו לי שזה מותר ואפשרי", ענה כהנא והוסיף "סמוטריץ מייצג קו מסוים ונפתלי משהו אחר. זה בסדר".

    לגבי אפשרות של ריצה משותפת עם עוצמה יהודית, ענה כהנא: "אני חושב שעם עוצמה יהודית אנחנו חלוקים ביותר מידי נושאים ואי אפשר לרוץ איתם. לדעתי זה עניין ערכי עקרוני ואני גם חושב שנאבד ככה יותר קולות".

    כהנא נשאל האם ישבו בממשלה תחת נתניהו במידה והם יהיו הקול ה-61 להרכבת ממשלה: "אנחנו לא ממחנה 'רק ביבי' ולא ממחנה 'רק לא ביבי'. אין לנו איזו אובססיה בנושא הזה. נתניהו ראוי לכבוד רב על המון דברים שהוא עשה למען עם ישראל, רק שמול הכישלון שלו במשבר הקורונה הוא צריך לפנות את מקומו. אנחנו לא מחרימים אף אחד ולא מוחרמים על ידי אף אחד, נשתדל להקים ממשלה שתטפל במשבר שאנחנו נמצאים בו אבל אנחנו לא מחרימים, בטח שלא את נתניהו ולא אף אחד אחר".



    0 תגובות