חדרים מפוארים עם מרפסות גן במחלקת היולדות החדשה בשיבא

    עפר גדנקן No Comments on חדרים מפוארים עם מרפסות גן במחלקת היולדות החדשה בשיבא

    חווית אשפוז ברמה אחרת:

    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחודשים האחרונים, מאז נפתחה מחלקת יולדות א' החדשה בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא, הפכה חוויית האשפוז במחלקה לנוחה ומפנקת במיוחד וזאת בעקבות תכנון ועיצוב של החדרים באופן הנותן מענה להיבטים פיזיים ורגשיים של היולדות.

    לחדרים הזוגיים במחלקה צמודות מרפסות גן מרווחות המרוהטות בשולחן וכסאות מתאימים, והן פונות לכיוון גינה ירוקה ויפיפייה, מה שמעניק ליולדות המאושפזות אפשרות למנוחה והתאוששות עם תנאי נוחות מיוחדים. החדרים הזוגיים במחלקה החדשה מרווחים וגדולים, מעוצבים בקו חדשני ונקי וכוללים הפרדה פיזית מוחלטת המאפשרת לכל יולדת ליהנות מפרטיות מרבית.

    "תנאי הנוחות הללו מצטרפים לרמה הרפואית והמקצועית הגבוהה ולמעטפת של תנאים מושלמים עבור היולדת החרדית". אומרת הגב' יעל קרישבסקי – מתאמת הקהילה של שיבא יולדות, "ב"ה היולדות שלנו מרוצות ואנחנו מקבלים ללא הפסקה פידבק חיובי על הרמה המקצועית כמובן, אבל לא פחות גם על הרגישות והאנושיות של הצוות הרפואי והסיעודי, על תנאי הנוחות, על האוכל ופשוט על החוויה הכוללת כאן בשיבא. גם ליולדות החרדיות ישנן התאמות מיוחדות של אוכל בכשרות בד"צ עדה חרדית, תנאים לשבת כהלכתה, ייעוץ הלכתי במקרים רפואיים בהם הוא נדרש, וכמובן זמינות גבוהה שלי וסיוע בכל עניין וצורך".



    0 תגובות