עדות ראשונה על המרדף הפרוע: "הייתי בטוחה שמדובר במחבלים"

    ישראל רובין No Comments on עדות ראשונה על המרדף הפרוע: "הייתי בטוחה שמדובר במחבלים"

    לאחר המרדף המשטרתי ע"י בלשי ימ"ר שהסתיים בהריגתו של הנער אהוביה סנדק ז"ל בבנימין, תושבת כוכב השחר הייתה עדה למרדף הפרוע והמסוכן ומשחזרת לראשונה את מה שראו עיניה, "היינו קרובים מאוד לתאונה חזיתית ובנס אני והרכב שלפניי יצאנו מזה בשלום"

    רכב השוטרים עם סימני נגיחה לכאורה עליו ורכב הנערים הפוך ברקע
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המרדף המשטרתי בבנימין ע"י בלשי ימ"ר אחר רכבם של הנערים שהסתיים בהריגתו של הנער אהוביה סנדק ז"ל לאחר שרכבם התהפך ולפי החשד הניידת הסמויה נגחה ברכבם של הנערים וגרמה להתהפכותם. כעת תושבת היישוב כוכב השחר, מעידה לראשונה כי ראתה מקרוב את המרדף הפרוע וחושפת את נסיעתם שוטרי הימ"ר שכמעט ונכנסו בה במהלך המרדף חזיתית.

    הנהגת שחזרה את האירוע הקשה "ביום שני בצהריים, חזרתי מהעבודה מכיוון כוכב יעקב לכוכב השחר. בערך 300 מטר לפני הפנייה לבעל חצור, תוך כדי שאני נוהגת, אני רואה רכב שנוסע מולי ומזגזג בצורה מפחידה ויוצאת דופן".

    היא מתארת כי חששה שמדובר במחבלים "ישר נעלתי את החלונות תוך כדי נסיעה, כי הייתי בטוחה שמדובר במחבלים. נלחצתי, הייתי מאוד דרוכה, אך המשכתי לנסוע".

    לאחר מכן תיארה כיצד כמעט ארע היה לבין הרכב תאונה "כשהתקרבתי לרכב הזה, פתאום הוא נכנס במפתיע בין הרכב שלי לרכב שלפניי שם ברקס ועשה מין "ר" כזו מהנתיב שלו לתוך הנתיב שלי, מה שגרם לי לעשות עצירת פתע מאוד חזקה. כל הדברים שהיו ברכב עפו עליי מעוצמת העצירה, והרכב נעצר מטר מהרכב שלי".

    הנהגת מתארת כי בכל הזמן זה חששה שמדובר בניסיון לפיגוע ולכן ניסתה להבין מי הנוסעים ברכב. "ניסיתי לבדוק מה קורה ומי בתוך הרכב, ואני קולטת שבתוך הרכב יושבים אנשים עם כובעים של משטרה".

    היא מספרת "אמרתי לעצמי 'אוקיי, זאת משטרה. אבל מה זאת ההתנהגות הזאת? הם כמעט לא הסתכלו לכיוון שלי, לא בדקו לראות אם אני בסדר".

    היא ממשיכה לתאר את השתלשלות האירועים הדרמטית שהובילה לאירוע הטרגי בו נהרג אהוביה ז"ל "תוך כדי שזה קורה, עקף אותנו רכב מצד שמאל, ואז הרכב המשטרתי שהבנתי שהוא בעצם רכב סמוי, עשה סיבוב חד, הוציא צ'קאלקה והתחיל לנסוע בטירוף לעבר הרכב שטיפס לכיוון בעל חצור. אני יכולה לספר שזאת הייתה חוויה מאוד מלחיצה ומפחידה. הרגשתי שהם לא מסתכלים לכיוון שלי ולא מעניין אותם מה קורה, למרות שהיינו קרובים מאוד לתאונה חזיתית ובנס אני והרכב שלפניי יצאנו מזה בשלום".

    נזכיר כי תשעה שוטרי ימ"ר נחקרו במח"ש בחשד למעורבות באירוע, ארבעה מהם נחקרו באזהרה. תחילה ניסו במשטרה להסתיר כי הרכב של הבלשים פגע ברכב בו ישב אהוביה ז"ל, אך שנחשפו התמונות התגלה כי על רכב הבלשים סימני פגיעה. מח"ש טרם פירסם את תוצאות החקירה.



    0 תגובות