ראש העיר אילת עוזב את הליכוד ומצטרף לסער: "נתניהו מוביל שיח מפלג"

    איתי גדסי No Comments on ראש העיר אילת עוזב את הליכוד ומצטרף לסער: "נתניהו מוביל שיח מפלג"

    ראש העיר אילת יצחק מאיר הלוי עוזב את הליכוד ומצטרף לגדעון סער: "הליכוד בהנהגת נתניהו מוביל שיח מפלג, משסה, מתלהם, ונוקט בתרבות של הכפשה" | סער: "מאיר הוא שותף לדרך, ראש עיר שנאבק מכל הלב למען העיר והתושבים, שותף לחזון הממלכתיות והאחדות. ברוך הבא"

    ח"כ מאיר יצחק הלוי | צילום: Moshe Shai/FLASH90 צילום: Moshe Shai/FLASH90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי הודיע היום (שני) כי הוא עוזב את תנועת הליכוד לאחר שנים של חברות במפלגה ומצטרף לרשימתו החדשה של גדעון סער, תקווה חדשה.

    סער הצהיר כי "הלוי ישולב במקום שיקבע על ידי יו"ר המפלגה בעשירייה הראשונה, ויהיה חבר הכנסת הראשון מאילת".

    "אני נרגש ושמח להצטרף לתנועת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, ראש הממשלה הבא של ישראל" הודיע הלוי. "ישראל זקוקה להנהגה חדשה ולתקווה חדשה. החלטתי לעזוב את תנועת הליכוד בה הייתי חבר שנים ארוכות, משום שהתנועה ומנהיגה, בנימין נתניהו, שינו את פניהם ואכזבו את הציבור. דווקא היום, בשעה שאנו זקוקים יותר מכל לאחדות, הליכוד בהנהגת נתניהו מוביל שיח מפלג, משסה, מתלהם, ונוקט בתרבות של הכפשה".

    הלוי המשיך ותקף את מפלגת הליכוד והעומד בראשה על התנהלותם בשנה האחרונה: "דווקא כשאנחנו זקוקים יותר מכל לשיקול דעת, להחלטות מושכלות, אנו עדים לחוסר ניהול במקרה הטוב, וניהול גרוע במקרה הרע, והסגר השלישי שאנו נכנסים אליו היום הוא ההוכחה לכך. הציבור מאוכזב מהממשלה הנוכחית ומהעומד בראשה וזקוק לתקווה חדשה".

    לדברי הלוי "גדעון סער הוא מנהיג אמיץ, ויש לו את היכולת להוציא את ישראל מהמשבר. לאורך שנים הוא פעל רבות למען הפריפריה בכלל והעיר אילת בפרט. יחד הצעדנו את העיר למצויינות בחינוך, נאבקנו בתופעת המסתננים, פיתחנו את העיר וחיזקנו אותה מבחינה כלכלית. גדעון סער הוא האיש שבזכותו חזרו הטבות המס לעיר אילת, כחלק ממדיניות פיתוח הפריפריה שאותה הוביל בכל תפקידיו השונים".

    עוד הוסיף הלוי: "גדעון הוא מנהיג עם נסיון בקבלת החלטות קשות ועמידה על עקרונותיו גם אם אינן פופולאריות. הוא מכיר את ישראל, ויש לו את היכולת להחזיר את היציבות החברתית והכלכלית ולפעול לאיחוי השסעים בעם שמחלישים אותנו. גדעון סער הוא המתאים ביותר להיות ראש הממשלה, ולהביא תקווה חדשה לישראל".

    יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער בירך על הצטרפותו של הלוי: "מאיר הוא שותף לדרך, ראש עיר שנאבק מכל הלב למען העיר והתושבים, שותף לחזון הממלכתיות והאחדות. ברוך הבא".

    "את חברי, מאיר יצחק הלוי אני מכיר כבר קרוב לעשרים שנה", סיפר סער. "הוא אדם בעל ניסיון עצום ורקורד עשיר של עשייה, הקדיש את חייו למען העיר אילת שהוא עומד בראשה למעלה מ-17 שנים. הוא הזניק את מערכת החינוך שלה, הפך את העיר לבירת התיירות של ישראל, הפיח בה תנופת פיתוח גדולה ובסס את חזון העיר כשער הכניסה הדרומי של ישראל.

    סער הוסיף: "ראיתי מעט מאוד ראשי ערים שנאבקו מכל הלב למען עירם ותושביהם כפי שראיתי את מאיר עושה לאורך השנים. מאיר הוא שותף אמיתי לדרך, ואנו חולקים חזון משותף של העצמת הרשויות המקומיות, חיזוק הפריפריה, מחויבות לחינוך ולהזנקתו, ממלכתיות, סובלנות ואחדות. מאיר תמך בעקביות בי ובדרכי הפוליטית במהלך כל השנים, ואני שמח מאוד על הצטרפותו לנבחרת 'תקווה חדשה' לכנסת ה-24. ברוך הבא".



    0 תגובות