שר הבריאות בבשורה לפריפריה: "נפעיל ניידות לחיסוני קורונה"

    צבי טסלר No Comments on שר הבריאות בבשורה לפריפריה: "נפעיל ניידות לחיסוני קורונה"
    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבצע החיסונים עולה שלב. שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר הערב (ראשון) בתשובה לפנייתו של יו״ר המועצות האזוריות שי חג׳ג׳ כי בקרוב ייפעלו ניידות חיסונים לקורונה ביישובי הפריפריה.

    לדברי אדלשטיין, "ישראל המדינה הראשונה בעולם שמבצעת אירוז מחדש ומאפשרת לחסן בנקודות קצה במקסימום נגישות לציבור. עובדי ס.ל.א עובדים בתוך מקררים בטמפרטורות של 2 מעלות. ככה נגיע לכל נקודה בארץ בלי לאבד חיסונים יקרים. ככה אנחנו הופכים את ישראל למדינה המובילה בעולם במתן חיסונים".

    בשיחה עם ראשי רשויות הוסיף השר אדלשטיין כי לצד ניידות החיסונים גם ייפתחו עוד 150 מתחמי חיסונים, מתוך הכרה בחשיבות מתן חיסונים לאוכלוסיות בסיכון, שאינן יכולות להגיע למתחמי החיסונים המרכזיים.

    שי חג׳ג׳ הודה לשר על ההחלטה ואמר כי היא תזרז משמעותית את חיסון האוכלוסיה בישראל.

    שר הבריאות סיפר על הלוגיסטיקה המורכבת והפתרון בישראל, "ישבנו במשרד הבריאות וקברנו את הראש איך מגיעים לכל נקודה בארץ, והראש הישראלי לא מפסיק להפתיע: ישראל המדינה הראשונה בעולם שמבצעת אירוז מחדש ומאפשרת לחסן בנקודות קצה במקסימום נגישות לציבור".

    אדלשטיין סיפר כי "עובדי סלא עובדים בתוך מקררים בטמפרטורות של 2 מעלות! ככה נגיע לכל נקודה בארץ בלי לאבד חיסונים יקרים. ככה אנחנו הופכים את ישראל למדינה המובילה בעולם במתן חיסונים".



    0 תגובות