אמו של אהוביה סנדק ז"ל בריאיון: "היה ניסיון טיוח מצמרר של השוטרים"

    אסתי פלד No Comments on אמו של אהוביה סנדק ז"ל בריאיון: "היה ניסיון טיוח מצמרר של השוטרים"

    איילת סנדק, אימו של הנער אהוביה סנדק ז"ל שנהרג בעת מרדף משטרתי בבנימין, בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מטיחה ביקורת חריפה על התנהלות השוטרים, "סיפרו לי שיום למחרת הם המשיכו בתפקידם וחילקו דוחו"ת על מסיכות כאילו לא קרה דבר, איך הם יכולים?"

    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איילת סנדק, אימו של הנער אהוביה סנדק ז"ל שנהרג בעת מרדף משטרתי בבנימין, התראיינה הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפרה על החיזוק שהמשפחה מקבלת מעם ישראל, "כולם עוטפים אותנו באהבה גדולה". על התאונה הקשה האמא אומרת, "היה ניסיון טיוח מצמרר של השוטרים במקום" והוסיפה, "יום אח"כ אותם שוטרים המשיכו בתפקידם וחילקו דוחו"ת על מסיכות איך הם יכולים?".

    האימא מספרת כי גילו לאחר פטירתו יומנים ומחברות שכתב, וסיפרה על מסירות נפשו, "הוא היה נשמה מאוד מיוחדת".

    אנחנו לא שואלים ולא יודעים הרבה כרגע, אומרת אמו על האירוע הקשה, וסיפרה על הידיעה על מות בנה, "הייתה ידיעה שנער גבעות נהרג, ולא ידענו שזה אהוביה רק לאחר כמה שעות נודע לנו. התקשרו אליי וסיפרו לי מהתקשורת, אני התקשרתי לאהוביה והוא לא היה זמין וגם חבריו. בעלי נסע להר הצופים שאמרו שיש פצועים ואז שבעלי שמע בדרך מי הם הפצועים הוא חזר לאזור התאונה כי הוא ידע שהוא נהרג. זה היה חצי נחמה שלא קיבלנו הכל בפנים" אומרת האמא.

     

     



    0 תגובות