נסראללה חושש לחייו: "ייתכן ותהיה תקיפה אמריקנית ישראלית"

    שלמה ריזל No Comments on נסראללה חושש לחייו: "ייתכן ותהיה תקיפה אמריקנית ישראלית"

    לקראת תום תקופת כהונת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה חושש לחייו ע"י חיסול ישראלי אמריקני, "תקיפה מהסוג הזה לא קשורה רק לטראמפ או לנוכחותו, אני חלק מהמערכה המתקיימת. מתקפה כזאת יכולה להיות ישראלית או אמריקנית"

    חסן נסראללה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוף תקופת הנשיא טראמפ. על רקע החששות בציר השיעי מחיסולים שיבצע הנשיא טראמפ לפני תום כהונתו כניקיון של אנשי טרור מובילים באזור, מזכ"ל חיזבאללה נסראללה אומר כי הארגון קיבל אזהרות מכמה גורמים ולפיהן "בשלב הבא" יהיה ניסיון לחסל אותו או בכירים אחרים בחזבאללה: "זה טבעי, וזו אפשרות שהייתה קיימת אפילו לפני חיסול קאסם סולימאני".

    נסראללה הוסיף כי בתקופה האחרונה וכעת לפני הבחירות בארה"ב היה שיח רב על כך שטראמפ זקוק להישג כלשהו, כזה שאולי הוא חיסול מן הסוג הזה: "תקיפה מהסוג הזה לא קשורה רק לטראמפ או לנוכחותו, אני חלק מהמערכה המתקיימת. מתקפה כזאת יכולה להיות ישראלית או אמריקנית".

    נסראללה אומר כי נאמר לו על ידי כמה גורמים כי יורש העצר הסעודי העלה את נושא חיסולו כבר בפגישה הראשונה שקיים עם הנשיא טראמפ לאחר בחירתו לבית הלבן. לדבריו, לפי המידע שבידי חיזבאללה, הארגון נוהג לפי ההיגיון שסעודיה העלתה את האפשרות שחיסולו של נסראללה יתבצע על ידי ישראל, לבקשת סעודיה ובאישורה של ארה"ב. כך מפרסם כאן 11.



    0 תגובות