משה בר סימן טוב: "להערכתי מדובר בסגר האחרון שישראל תחווה"

    אסתי פלד No Comments on משה בר סימן טוב: "להערכתי מדובר בסגר האחרון שישראל תחווה"

    מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מביע אופטימיות לאור מבצע החיסונים "המאוד מרשים" שהמדינה מנהלת כהגדרתו. הדבר החשוב בניהול המגיפה: "קבלת החלטות מהר ובאופן ענייני והסברה לציבור, כדי לתת אמון ציבורי בהחלטות" אומר סימן טוב ומביע ביקורת על התנהלות הממשלה הנוכחית

    צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב, התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לכניסה לסגר השלישי שבמקביל ישראל מתחסנת במהירות הגדולה בעולם, "כל מערכת קבלת ההחלטות משתנה כשיש חיסונים כבר בפועל ולא באופק. להערכתי מדובר בסגר האחרון שישראל תחווה" מעריך סימן טוב.

    על ההחלטה להיכנס לסגר סימן טוב נמנע מלהביע ביקורת ואומר, "אני לא יושב היום סביב שולחן הממשלה, אבל לפי הנתונים שמתפרסמים לא היה מנוס מסגר. אני לא אשמיע ביקורת כשאני לא בתפקיד". יחד עם זאת מוסיף סימן טוב, "צריך במגיפה לקבל החלטות מהר ובאופן ענייני, והסברה לציבור כדי לתת אמון ציבורי בהחלטות. אנחנו מבזבזים זמן ולא מקבלים החלטות מהר והאמון הציבורי כאן הוא קריטי" מבהיר מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר.

    סימן טוס חוזר לתקופה של הסגר הראשון ומסביר כי אז "עשינו דברים שנתנו לנו לקחת מרחב תמרון גדול יותר. כמו להגדיל את כושר האשפוז של בתי החולים". סימן טוב מפיק לקחים ואומר "אני הייתי מעביר מהר יותר את החקירות האפידמיולוגיות לקופות החולים, אבל היינו צריכים לקבל החלטות מהר עם מעט מאוד מידע".

    מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר מעיר הערה חשובה למשרד האוצר ואומר: "המושג חל"ת הוא טעות, אסור היה לנתק את הקשר בים המעסיק לעובד. היה צריך למצוא מתווה שהעובד יישאר בתוך העסק ויתוגמל".



    0 תגובות