שלח הגיש את התפטרותו: "מצפה לחזור עם עוצמה גדולה"

    אבי רבינא No Comments on שלח הגיש את התפטרותו: "מצפה לחזור עם עוצמה גדולה"

    יוצא לדרך חדשה; ח"כ עפר שלח הגיש את התפטרותו מחבורתו בכנסת: "היו לי בכנסת 8 שנים מרתקות ומלאות עשיה, ואני מצפה לחזור אליה עם עוצמה גדולה לשנות ולהוביל"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר יש עתיד, ח"כ עפר שלח הגיש לפני זמן קצר ליו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, את מכתב התפטרותו מהכנסת.

    שלח: "לפני זמן קצר הגשתי ליו"ר הכנסת מכתב התפטרות מהכנסת. לא הייתה לי חובה חוקית להתפטר, אבל זה הדבר הנכון לעשות כשאתה יוצא לדרך חדשה. היו לי בכנסת 8 שנים מרתקות ומלאות עשיה, ואני מצפה לחזור אליה עם עוצמה גדולה לשנות ולהוביל".

    כזכור, בשבוע שעבר הצהיר שלח כי הוא הוא פורש מיש עתיד ומקים מפלגת שמאל חדשה יחד עם נשיא ארגון העצמאים רועי כהן. בהצהרה שמסר לתקשורת אמר שלח: "תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים, חרדים וערבים ואנשי פריפריה; החרדים יודעים שאני יריב אידיאולוגי, אבל בן שיח".

    שלח מקים מפלגת שמאל חדשה ומצהיר: "תמו ימי פסילת החרדים"

    בחודשים האחרונים דרש שלח לקיים פריימריז לראשות מפלגת יש עתיד ולאפשר למועמדים מהמפלגה להתמודד על התפקיד מול יו"ר הרשימה מאז הקמתה, יאיר לפיד. לפיד לא דחה את הצעתו אך טען כי טרם בשלה העת לכך ויש לעשות זאת באופן מסודר ולא בחיפזון. הדרישה הובילה ליריבות בין השניים שהיו חברים ותיקים ואף הקימו את המפלגה יחד.

    עם זאת, לאחר הצהרת שלח, נהגו בו בכבוד ביש עתיד ומסרו "מאחלים לעפר שלח הצלחה בהמשך דרכו ומודים לו על שיתוף הפעולה בתשע השנים האחרונות".



    0 תגובות