מקלב: "סער לא פסול אבל נעדיף ללכת עם נתניהו"

    ישראל רובין No Comments on מקלב: "סער לא פסול אבל נעדיף ללכת עם נתניהו"

    סגן השר אורי מקלב בשיחה עם קול חי: "סער לא פסול אבל נעשה כל מאמץ שלא להגיע לשאלה של תמיכה בו. נתמוך בנתניהו ככל שתהיה לו אפשרות להקים ממשלה. הוא האופציה ראשונה, גם בגלל הכרת הטוב"

    סגן השר אורי מקלב צילום: פלאש 90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר התחבורה, אורי מקלב (יהדות התורה), אינו מרוצה מהסגר הנוכחי וטוען כי הוא אגרסיבי מדי: "לכל אורך הסגרים היו לנו הרבה הסתייגויות לגביהם. לסגר יש מטרה אחת: מניעה של התקהלויות. לגרום לכך שיהיה ריחוק חברתי, אבל עושים את זה בצורה אגרסיבית וכוללנית. יש אפשרות לעשות את זה בדרכים אחרות".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, התייחס מקלב לביקורת הרבה הנשמעת לאחרונה בקרב הציבור על המפלגות החרדיות: "אנחנו תמיד מקבלים כל ביקורת באהבה. אבל המציאות בשטח מראה בדיוק הפוך. בתקופה האחרונה הייתה לנו הרבה פעילות ועשינו מאמצים רבים למען הציבור. אני נמצא למעלה משלושים שנה בעשייה ציבורית ואני לא זוכר תקופות כאלה קשו, עמוסות ומורכבות. תקופת הקורונה הביאה לנו מציאות  חדשה והיה צריך לפעול בהתאם".

    בנוגע לשאלה האם יהדות התורה תלך לקואליציה עם הליכוד בכל מחיר, השיב מקלב: "אנחנו נעשה כל מאמץ שלא להגיע לשאלה הזו. אנחנו נתמוך בוודאי במושכל ראשון בנתניהו, אבל אנחנו מדברים על אפשרויות פוליטיות שעוד מוקדם מאוד לדבר עליהם. עדיין לא יודעים מה הרשימות אפילו". עם זאת נענה מקלב ואמר כי "גדעון סער בוודאי לא פסול", אך בנוגע ליו"ר יש עתיד אמר כי בשום קונסטלציה הוא לא מצליח להקים ממשלה: "ללפיד לא תהיה את האפשרות. זו שאלה היפותטית".



    0 תגובות