פעילי הליכוד בויכוח סוער: "נתניהו התעלם מסער" VS "אנשים מחפשים כיסאולוגיה"

    אסתי פלד No Comments on פעילי הליכוד בויכוח סוער: "נתניהו התעלם מסער" VS "אנשים מחפשים כיסאולוגיה"

    פעילי הליכוד דודו הלוי וחיליק אטיאס בויכוח סוער בשיחה עם קול חי: "אף אחד בעת הזו לא יכול להחליף את נתניהו"; "סער יהיה ראש הממשלה הבא. ביבי שרף עת עצמו אצל כולם. עם מי הוא יקים קואליציה?"

    סער ונתניהו צילום: פלאש 90; לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המפץ בליכוד: יו"ר מרכז הליכוד בתל אביב דודו הלוי ואיש הליכוד חיליק אטיאס שוחחו עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על עזיבת בכירי המפלגה לטובת רשימתו החדשה של גדעון סער. הלוי: "אני רוצה להבין מה רוצים מראש הממשלה נתניהו".

    אטיאס בהערת ביניים: "שיאחד את העם".

    "מה זה השנאה הזו?", ממשיך הלוי "מה זה התככים האלו? כל רגע כל אחד מקים מפלגה כשיודעים שאין תחליף לנתניהו. בא מאיר שטרית ואומר כרגע על נתניהו שהוא מדינאי שאין כמוהו, השר אקלין אומר שהוא עשה דברים נפלאים. הרי אם אלקין או סער היו עכשיו בתפקיד שר החוץ הם לא היו עוזבים את הליכוד. אנשים מחפשים כיסאולוגיה וזו הבעיה. אנשים לא מבינים מה נתניהו עושה למדינת ישראל. אין מדינאי בעולם שיכול לעשות את מה שנתניהו עשה".

    אטיאס: "אני ועוד המון חברי ליכוד בחרו בסער והוא הגיע למקום הרביעי ברשימה. בחרנו בו כדי שייצג את הדעות שלנו ושיהיה שליח שם בשבילנו, ונתניהו, שהוא ראש ממשלה גדול ומעולה, מתעלם מהמקום הגבוה בו הצבתי כבוחר את את סער ולא נותן לו תפקיד שהולם את מקומו. אם כץ היה ממונה לשר המים הוא לא היה עוזב?"

    אטיאס מוסיף: "סער אדם ראוי והגון וחשב שהוא יכול להשפיע מתוך הליכוד ולא נתנו לו. אלקין היה יו"ר קואליציה טוב ביותר ולא נתנו לו תפקיד הולם".

    הלוי: "אף אחד בעת הזו לא יכול להחליף את נתניהו".

    אטיאס: "אני מודיע לך חגיגית שסער יהיה ראש הממשלה הבא. ביבי היום לא יכול להיות רוה"מ כי הוא שרף עת עצמו אצל כולם. עם מי הוא יקים קואליציה? הוא חסום".



    0 תגובות