פייגלין לא יתמודד בבחירות הקרובות: "אין יכולות הכלה לרעיונות של זהות"

איתי גדסי No Comments on פייגלין לא יתמודד בבחירות הקרובות: "אין יכולות הכלה לרעיונות של זהות"

יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין מודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות ומצר על השיח הציבורי בזמן האחרון שאינו מכיל רעיונות ומתעסק רק באנשים: "פוליטיקת האנשים העלימה לחלוטין את הפוליטיקה של הרעיונות"

משה פייגלין צילום: פלאש 90
21:50
23.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר זהות, ח"כ לשעבר משה פייגלין מודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות. לטענתו, אין כיום יכולת הכלה לרעיונות של זהות.

בפוסט שכתב היום פייגלין, כתב יו"ר זהות: "בבחירות מועד א' הצלחתי לחשוף את הציבור הישראלי לשיח של תוכן, במקום השיח האישי הבלעדי, שממלא כיום עד אפס מקום את המרחב הפוליטי. הייתי קרוב מאוד ליצירת חיבור בין רעיונותיי למרחב העשייה הפוליטי, אך כזכור חסר לבסוף למפלגתי כשליש מנדט בכדי לצלוח את אחוז החסימה. הפחד מפני החדש והלא מוכר, ניצח את התקווה לשינוי. פוליטיקת האנשים העלימה לחלוטין את הפוליטיקה של הרעיונות".

לדבריו "ישראל נותרה ללא חזון, ללא בשורה ובלי שום תקווה מהותית לשינוי. נותר רק התיקו המשתק שבין 'כן ביבי' ל'לא ביבי' וכתוצאה מכך, לא ניתן ליישם בישראל שום מדיניות של ממש. מה שהיה הוא שיהיה, ועל אף שהמצב החברתי, הכלכלי, הביטחוני והבריאותי הולך ומחמיר, תוסיף החברה הישראלית לצפות בנבחריה, אוחזים זה בגרונו של זה ומבוססים בבוץ בלי שום יכולת להוביל שינוי אסטרטגי לשום כיוון".

פייגלין צופה עתיד לא מזהיר בנוגע לבחירות ולסגרים שחוזרים שוב ושוב: "מסגר מועד ג', נתגלגל לסגר מועד ד', ומבחירות מועד ד' נתגלגל לבחירות מועד ה'. מאז מועד א', הלך השיח ורק התדרדר עוד הרבה יותר. אין בו יכולת הכלה לרעיונות בכלל ולרעיונותיה של 'זהות' – בפרט. לכן, לאחר התלבטות קשה, הגעתי למסקנה שאין מקום לריצה של זהות בבחירות הקרובות".

פייגלין מבהיר: "כיוון שההחלטה היא אסטרטגית, כיוון שהיא אינה תלויה בשאלה אם יש סיכוי או אין סיכוי להיכנס לכנסת, אלא בשאלה אם יש סיכוי להוביל לשינוי מתוכה, וכייוון שהתשובה שנתתי לעצמי היא שלילית – החלטתי לפרסם את החלטתי כבר עכשיו –  והזדמנויות טקטיות (כמו חיבורים או הצעות לשריונים שונים) לא ישנו את דעתי. במידה ויחול בעתיד שינוי אסטרטגי אשוב ואשקול את השימוש בכלים הפוליטיים".



0 תגובות