סיורי הבחירות החלו: סגן השר מקלב סייר בקרית גת ובאשקלון

    אליהו גרין No Comments on סיורי הבחירות החלו: סגן השר מקלב סייר בקרית גת ובאשקלון

    לאחר פיזור הכנסת: סגן שר התחבורה, הרשות החרדית והבטיחות בדרכים הרב אורי מקלב החל הבוקר את סיורי הבחירות לכנסת ה-24 | סגן השר הרב אורי מקלב קיים ביקור מקצועי בקריית גת ונועד עם נציגי דגל התורה באשקלון

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר פיזור הכנסת, ירד סגן שר התחבורה הרשות החרדית והבטיחות בדרכים אורי מקלב לשטח. מקלב ביקר בקהילה החרדית בקריית גת המתפתחת בימים אלו ונועד עם ראשי דגל התורה בעיר אשקלון שם עלתה כוחה של דגל התורה באופן ניכר בבחירות האחרונות וזאת במטרה להיערך כראוי לפתיחת מערכת הבחירות הקרובה.

    תחילה קיים סגן שר התחבורה מפגש עם תושבי המקום ובכירי משרד התחבורה בכל הנוגע לצרכים התחבורתיים של הקהילה במקום. יועץ משרד התחבורה לציבור החרדי שלמה רוזנשטיין סקר את הנעשה עד כה וחבר מועצת העיר אהרן קליין ציין לשבח את פעילות משרד התחבורה למען הציבור, בישיבה עם בכירי הקהילה במקום העלו את הצרכים בתחום התחבורה התשתיות והתחבורה הציבורית, סגן השר מקלב שמע מהם את הצורך בהפעלת קווי תחבורה ישירים לעיר אשדוד ולבית שמש.

    לאחר מכן ירדו לשטח ועברו בין תחנות קווי השירות בעיר, סגן שר התחבורה אורי מקלב פגש את נציג הפקחים מטעם חברת 'דן בדרום' ושמע מהם את הקשיים והצרכים שלהם בעבודתם לפיקוח על הפעלת התחבורה הציבורית והסדר הציבורי לנוסעים, סגה"ש ביקש לשמוע אודות התהליכים המביאים אותם לקנוס נוסעים שלא תקפו, מקלב הנחה לשם דגש עם הפעלת שיקול הדעת בטרם הטלת קנסות מיותרים על הנוסעים. מקלב חתם את ביקורו בקריית גת בביקור במוסדות החינוך במקום, מקלב התפעל מאוד מרמת הלימודים המרשימה והיקפי ידיעת התלמידים.

    לאחר מכן המשיך סגן שר התחבורה את ביקורו באזור ונועד עם ראשי דגל התורה בעיר אשקלון, אבי גוטשטיין ואבשלום יעקובי חבר מועצת העיר. מקלב עמד על כך כי אשקלון הייתה זו שהביאה השיג מרשים מאוד בבחירות האחרונות, "אסור לרדת באשקלון, יש לזה משמעות חשובה גם מול ראש העיר". סגן השר מקלב הציג את הפיילוט החדש של משרד התחבורה לעיר בטוחה ואמר "אנחנו נהפוך את אשקלון לעיר הבטוחה ביותר בארץ ישראל זה יהיה בכבישים, באזורי בתי הספר להאטת התנועה".



    0 תגובות