ראה"מ לשגרירת ארה"ב לאו"ם: "הרבי מלובביץ' קרא לאו"ם בית השקרים"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ לשגרירת ארה"ב לאו"ם: "הרבי מלובביץ' קרא לאו"ם בית השקרים"

    ראש הממשלה פגש במעונו בירושלים את שגרירת ארה"ב לאו"ם קלי קראפט במעמד שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן. נתניהו הודה לקראפט על תמיכתה האיתנה בישראל, וסיפר על הפגישה המדינית במרוקו, "הייתה פגישה נהדרת עם המלך מוחמד וזו הגשמה של חלומות. עם ישראל כמה לשלום"

    צילום: עמוס בן גרשום/לעמ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם שגרירת ארה"ב לאו"ם קלי קראפט בבית ראש הממשלה בירושלים. בפגישה השתתף גם שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בהצהרה המשותפת: "ברצוני לומר כמה אנו מעריכים את העמדה החזקה שהבעת באו"ם". נתניהו סיפר, "כשנשלחתי לשרת כשגריר באו"ם, הרב הגדול, הרבי מלובביץ', קרא לו בית השקרים. הוא אמר שיש שם כל כך הרבה שקרים וחושך. צריך לזכור שבמקום שיש בו עלטה מוחלטת, אם מדליקים נר אחד של אמת, ניתן לראות אותו מרחוק ולמרחקים. את הדלקת יותר מנר אחד של אמת" אמר נתניהו לקראפט.

    ראש הממשלה שיבח את עבודת הנשיא, "הנשיא טראמפ וצוותו עשו פלאות כדי להפריך כל כך הרבה מהמיתוסים ודברי הבלע על העם היהודי והמדינה היהודית, ואנו אסירי תודה על כך לנצח. אנו חושבים שיש הזדמנויות גדולות. את ודאי רואה זאת באו"ם, ורואים שיש שינוי גדול שמתפתח במעגל השלום הזה".

    נתניהו סיפר לשגרירה כי "המשלחת שלנו שבה ממרוקו אתמול, הייתה פגישה נהדרת עם המלך מוחמד וזו הגשמה של חלומות. עם ישראל כמה לשלום, מתפלל לשלום וחולם על שלום. החלום הזה מתגשם היום הודות לרבים ממאמציכם – המאמצים של ממשל טראמפ וההגנה שלו על ישראל".

    שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן הודה לשגרירה קראפט על תמיכתה בישראל במועצת הביטחון ואמר, "היה לך תפקיד חשוב בהפעלת מנגנון הסנקציות על איראן כדי לוודא שסנקציות קריטיות תישארנה בתוקף. את מבינה היטב, שאיראן גרעינית מהווה איום לא רק על ישראל אלא על העולם כולו", אמר השגריר ארדן.



    0 תגובות