- רדיו קול חי - -

"למצות את הדין": השב"כ עצר חשוד ברצח אסתר הורגן הי"ד ביער שומרון

הותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של השב"כ כוח ימ"מ וצה"ל נעצר היום (חמישי) חשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן ז"ל ביער ריחן לפני 4 ימים. החשוד הוא פלסטיני מאזור ג'נין והוא כעת נמצא בחקירת שב"כ. שאר הפרטים נמצאים תחת צו איסור פרסום.

בעלה של הנרצחת אסתר הורגן הי"ד, בנימין הורגן אמר בתגובה על לכידת חשוד המעורב בפיגוע בו נרצחה אסתר: "התבשרתי עכשיו ע"י השב"כ שנעצר חשוד, אנחנו כמובן מחזקים את ידיהם, הייתי בטוח שזה יגיע במוקדם או במאוחר, הם עשו את העבודה בצורה נפלאה, ואנחנו סומכים את ידינו על כוחות הביטחון ומערכת המשפט, וכמובן מצפים שימצה הדין עד תום, עם אותו רוצח נתעב, ואנחנו נתרכז בעשייה שלנו, להוסיף אור".

שרת התחבורה מירי רגב אמרה: "‏מברכת את כוחות הביטחון וצה״ל על הפעילות המהירה שהובילה למעצר החשוד ברצח הנתעב של אסתר הורגן ה׳ יקום דמה. יידעו כל המחבלים וסייעניהם כי נרדוף אותם עד חורמה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן עודכן עי תת אלוף יניב אללוף מפקד אוגדת איו"ש בלכידת המחבל, דגן ביקש ממנו להעביר לחיילי צה"ל השב"כ והימ"מ וכל כוחות הבטחון "את הערכתנו העצומה". דגן הוסיף: "אנחנו סומכים על צה"ל, תשובתנו האזרחית היא להוסיף אור להוסיף בנייה ולחזק את ההתיישבות בשומרון. אני קורא לראה"מ להודיע כי הבנייה בישוב טל מנשה תאושר כבר בשבוע הבא כתשובה ציונית אמיתית לרצח".