במערכת הפוליטית מגיבים לפרישת אלקין: "איפה היית עד עכשיו?"

    איתי גדסי 1 Comment on במערכת הפוליטית מגיבים לפרישת אלקין: "איפה היית עד עכשיו?"
    אלקין במרכז הליכוד צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפרישה המפתיעה של השר זאב אלקין מהממשלה והליכוד שהביאה לטלטלה עזה בתוך המפלגה, יו"ר הכנסת, ח״כ יריב לוין ששימש יחד עם אלקין כצוות המו"מ הקואליציוני אומר הערב (רביעי) כי הופתע מאוד מדבריו של השר זאב אלקין כנגד ראש הממשלה.

    יריב לוין הבהיר כי "בניגוד לכל מה שנכתב על ידו, ראש הממשלה ן נתניהו העמיד תמיד את השיקול הלאומי לפני כל שיקול אחר. כמי שהיה שותף ללא מעט משאים ומתנים, השר אלקין גם יודע היטב ששום עניין שנוגע לחסינות האישית של ראש הממשלה לא היה מעולם תנאי במשא ומתן קואליציוני כלשהו" ציין לוין.

    יו"ר הכנסת ביקר בחריפות את הצעד המפתיע של אלקין, "לצערי, דווקא השר אלקין הוא שמעדיף את השיקול האישי על פני הנאמנות לדרך. במקום לחזק את דרישת הליכוד לשינויים יסודיים במערכת המשפט, הוא תוקף דרישה זו וחובר לאותם אלה שמבקשים להנציח את הליקויים הקשים הקיימים במערכת המשפט ובתהליך המינויים בה".

    לוין מנגד שיבח את ראה"מ, "בעוד פוליטיקאים מחליפים מפלגות על פי אינטרסים אישיים וקצרי מועד, ראש הממשלה נתניהו ממשיך להוביל את ישראל להישגים היסטוריים וחסרי תקדים עם חתימת ארבעה הסכמי שלום, בלימת איראן, שמירה על הביטחון והצבת ישראל בראש המדינות המקבלות חיסונים ויוצאות ממשבר הקורונה".

    גם שרת התחבורה מירי רגב הגיבה לפרישה של השר אלקין וכתבה, "צר היה לי לשמוע את דבריו של זאב אלקין שהוציא רעה את דיבתו של ראש הממשלה והליכוד, שמהם שאב את כוחו כל השנים. הליכוד היא מפלגת העם. מפלגה שורשית וחזקה. בעזרת ה׳ גם הפעם ננצח".

    יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב לאחר דבריו של השר אלקין: "‏ממליץ לכל אזרח בישראל להקשיב לדבריו הנוקבים של זאב אלקין על התנהלות נתניהו. מדינת ישראל לא יכולה יותר להרשות לעצמה כשל שלטוני כזה. מאחל בהצלחה לאלקין בדרכו החדשה".

    יו"ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ, תקף את השר אלקין: "למה להאמין לאלקין שעכשיו הוא גילה את האור? אם היית שותף לכל הרוע הזה, אז לך הביתה. במשך שנים האנשים האלה, כמו אלקין, הכשירו כל שרץ והסבירו כל גחמה מלוכלכת של ביבי. ופתאום הם מתוודים שהכל היה רקוב ועלוב? ‏זה אומר שהם שיקרו לציבור במשך שנים. למה להאמין להם עכשיו שהם גילו את האור? אם היית שותף לכל הרוע הזה, אז לך הביתה".

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי תקף בחריפות את האשמותיו של השר אלקין, "אלקין, איפה היית עד עכשיו? שנתיים הקזנו דם יחדיו כדי להביא לניצחון הליכוד. שנתיים, שבהם כל מה שאמרת על נתניהו היום, נאמר על ידי יריבנו. יחד אתנו תקפת אותם על השקר, על הכזב, על עיוות הדברים".

    עוד הוסיף קרעי, "כמה כואב לראות אנשים טובים זורקים ערכים, חברות ונאמנות בשביל כיסא נוח יותר, ללא תחרות, באצטלה אידאולוגית. אבל, רעיונות גדולים לא קורסים בגלל מעשים קטנים. הליכוד, כמו הליכוד, ימשיך גם בלעדיו לקבל את אמון העם ברוב גדול ולהמשיך להנהיג את מדינת ישראל".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צודקים, הוא עשה את המעשה הכי חכם שצריך לעשות!