שר הביטחון: "לא נהסס להפעיל את הכוח בכדי למנוע פגיעה בישראל"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון: "לא נהסס להפעיל את הכוח בכדי למנוע פגיעה בישראל"

    שר הביטחון בני גנץ נאם בטקס סיום קורס טיס והתייחס גם למצב הפוליטי, "אנחנו נכנסים לתקופה מורכבת. לכל החלטה של הנהגת המדינה השלכה על חייהם של מיליונים- בריאותית, כלכלית, חברתית וביטחונית"

    שר הביטחון בני גנץ צילום: פלאש 90
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר פיזור הכנסת והליכה לבחירות, נאם היום (רביעי) שר הביטחון בני גנץ בסיום קורס טיס מספר 181, שנערך בחצרים במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין והרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי.

    שר הביטחון התייחס לאיומים הביטחוניים ואמר, "בימים הללו שהם מאתגרים גם ביטחונית, נדרשים אומץ לב של רגע ואומץ לב של התמדה. אויבינו אינם נחים גם בתקופת הקורונה, וחיל האוויר הוא חוד החנית בהשגת היעדים המבצעיים".

    גנץ שיגר מסר ברור לאיראן ואמר, "לא נהסס להפעיל את הכוח בכדי למנוע פגיעה באזרחי ישראל, ולא נהסס למנוע מאויבינו ובמיוחד איראן וגרורותיה באזור, לפתח יכולות שיסכנו את יציבות המזרח התיכון, בכל שעה, בכל יעד ובכל טווח פעולה".

    שר הביטחון התייחס לתקרית של החייל מול בקבוק התבערה ביו"ש, "גם כשיש ביקורת, חשוב שנזכור- חיילי צה"ל עומדים מול עשרות משימות מורכבות בחזיתות השונות, ובפרט ביהודה ושומרון. מצילים חיים, מונעים פיגועים".

    בסיום דבריו התייחס גנץ למשבר הפוליטי בישראל, "אנחנו נכנסים לתקופה מורכבת. לכל החלטה של הנהגת המדינה השלכה על חייהם של מיליונים- בריאותית, כלכלית, חברתית וביטחונית. כפי שחונכתי, אמשיך לפעול ולעשות רק מה שנכון לישראל".



    0 תגובות