נתניהו לחברי המשלחת במרוקו: "אני מברך את המלך שעשה דבר היסטורי"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לחברי המשלחת במרוקו: "אני מברך את המלך שעשה דבר היסטורי"

    עם נחיתת טיסת השלום מישראל במרוקו, ראה"מ שוחח עם חברי המשלחת בראשות ראש המל"ל מאיר בן שבת, ודיבר על ההתרגשות הגדולה של היום ההיסטורי והוסיף, "אנחנו משנים את עתיד שני העמים, שאמנם קשורים זה בזה בצורה נפלאה, אבל הטיסות הישירות, פתיחת המשרדים וכל מה שיבוא בהמשך מסמלים עידן של שלום מופלא"

    צילום: עמוס בן גרשום לעמ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משלחת היסטורית. עם נחיתת המשלחת הישראלית במרוקו לקראת השיחות הראשונות בתהליך השלום המתגבש בין המדינות בראשות ראש המל"ל מאיר בן שבת ויועצו הבכיר של נשיא ארה"ב ג'ראד קושנר, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם קברניטי המטוס ועם אנשי המשלחת הישראלית-אמריקנית שנחתו ברבאט, מרוקו.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לחברי המשלחת: "אני מבקש למסור באמצעותכם את ברכתי למלך מרוקו שעושה דבר היסטורי.  זאת טיסה היסטורית, פריצת דרך נוספת לשלום. שלום אמיתי, עם כבוד הדדי, מתוך עוצמה, שלום תמורת שלום".

    ראש הממשלה הוסיף, "אני רוצה לחדד שמדובר בארבעה הסכמי שלום תוך ארבעה חודשים. אנחנו יוצרים עידן חדש של שלום, שגשוג ותקווה לאזור שלנו, לעמים שלנו, לעתיד שלנו. אני מבקש למסור באמצעותכם את ברכתי למלך מרוקו שעושה דבר היסטורי".

    ראה"מ נתניהו בירך את מלך מרוקו על המהלך ואמר, "אנחנו משנים את עתיד שני העמים, שאמנם קשורים זה בזה בצורה נפלאה, אבל הטיסות הישירות, פתיחת המשרדים וכל מה שיבוא בהמשך מסמלים עידן של שלום מופלא. אני מברך את מלך מרוקו על החלטה שהיא כ"כ חשובה לכולנו".

    שרת התחבורה מירי רגב אמרה: "כמי שנמנית על עדת יוצאי מרוקו זהו יום מרגש במיוחד לעם ישראל כולו ולי באופן אישי. אני רוצה לברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו שהביא את הסכמי השלום ההיסטוריים ולאחל לו, שימשיך עוד שנים רבות להוביל את ישראל לשלום מתוך עוצמה".

    יציאת המשלחת מישראל:



    0 תגובות