ביתר עילית: השר הגיע להתרשם מהקמת המוזיאון החרדי הראשון

    איתי גדסי No Comments on ביתר עילית: השר הגיע להתרשם מהקמת המוזיאון החרדי הראשון

    השר לירושלים ומורשת הרב רפי פרץ סייר בביתר עילית ועמד מקרוב על הקמת המוזיאון החרדי הראשון שנבנה בעיר "מערות בר כוכבא". השר אמר בסיור: "מפעים לראות את ההשקעה האדירה בנושאי מורשת. אנו נסייע ככל שניתן כדי שהפרויקט יושלם בהצלחה"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שלישי) שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, ערך ביקור בעיר ביתר עילית כאורחו של  רה"ע מאיר רובינשטיין, בהשתתפות בכירי העירייה.

    בתחילת הסיור נטעו ראש העיר והשר עץ בכניסה לעיר, כאשר משם יצאו המבקרים לסקור את פרויקט 'מערות בר כוכבא', שהולך ונבנה בימים אלו. השר התרשם מההשקעה האדירה של העירייה בפרויקט התרבות החשוב שצפוי לשמש כמוזיאון ההיסטורי החרדי הראשון.

    השר הרב רפי פרץ אמר בסיור: "היה חשוב לי לבוא לחזק אתכם כאן בביתר עלית. בתקופת הקורונה נעשה עוול גדול לציבור החרדי ולא בצדק, יש הרבה הפרות בכל האוכלוסיות. התמודדתם ואתם עדיין מתמודדים עם התחלואה ואני רוצה לחזק את ידכם במאבק הלא פשוט הזה".

    עוד הוסיף, "בעיר כזו, עם כל הצרכים המוכרים והידועים – בתי הכנסת ומוסדות חינוך – מפעים לראות את ההשקעה האדירה בנושאי מורשת. אנו נסייע ככל שניתן כדי שהפרויקט יושלם בהצלחה. ככה מחברים למורשת ולהיסטוריה".

    רה"ע הודה לשר ואמר: "מודה לשר על שיתוף הפעולה. המורשת היא עיקר שעובר בעם ישראל מדור לדור, ואנו כאן כדי להמשיך את המורשת הנפלאה של העיר ביתר עילית, מהעבר אל ההווה".



    0 תגובות