אייכלר קורא לגנץ ונתניהו: "תתעשתו ואל תלכו לבחירות"

    איתי גדסי 1 Comment on אייכלר קורא לגנץ ונתניהו: "תתעשתו ואל תלכו לבחירות"

    אייכלר במליאת הכנסת, האשים את יוזמת העלאת אחוז החסימה בכאוס הפוליטי וקרא להוריד את אחוז החסימה. אייכלר ביקר את התנהלותו של ניסקורן ואמר, "בפוליטיקה לא הולכים בכוח הזרוע. גם אם כרגע יש לך את משרד המשפטים"

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הדיון על חוק לדחיית פיזור הכנסת בשל אי תקציב, ביקר ח"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת את התנהלות המפלגות הגדולות ואמר: "איש מאזרחי ישראל, ואולי גם חברי הכנסת והשרים, לא יכול להסביר לעצמו באיזו מערבולות אנחנו חיים, על מה הכנסת מתפזרת, ואיזו תקווה מחכה לו אחרי הבחירות?, אחרי ארבע פעמים שהכנסת חזרה לבוחר".

    אייכלר האשים בכאוס הפוליטי את העלאת אחוז החסימה, "העלאת אחוז החסימה יצרה גושים גדולים שלא יכולים להתחבר. הגושים האלו פוגעים ונוגחים בספינה שנקראת מדינת ישראל. כך גם יהיה אחרי הבחירות הבאות אם אחוז החסימה לא ירד".

    בהמשך קרא ח"כ הרב אייכלר לבני גנץ ונתניהו לחזור לממשלה יציבה עוד הלילה: "אינני יודע אם יש כבר אם מי לדבר, אבל אני מעז לבקש מבני גנץ שהוכיח בעבר יושרה ותום לב, שעוד הלילה יחשוב על טובת אזרחי ישראל ויחזור להקים ממשלה יציבה עם נתניהו על בסיס דברים מוסכמים".

    אייכלר ביקר את התנהלותו של ניסנקורן ואמר, "בפוליטיקה לא הולכים בכוח הזרוע. גם אם כרגע יש לך את משרד המשפטים, וגם אם המערכת המשפטית רוצה להתנהל ומתנהלת כמו דיקטטורה, לא כך מנהלים את המדינה ואת הפוליטיקה".

    אייכלר קרא לראשי המפלגות לחתום על הסכם עוד הערב, "נתניהו, שעשה הסכמים גדולים יותר, עם מדינות ערב, יכול לעשות הסכם גם עם גנץ. נתניהו וגנץ, התעשתו ברגע האחרון ואל תלכו לבחירות ותשרפו מילארדי שקלים שלנו בבחירות חסרות תקוה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      באמת אני לא מבין לשם מה צריך את חוק אחוז החסימה ושאר החוקים המוזרים בקשר לבחירות
      לא יותר פשוט שמי שזכה במירב המנדטים [או הקולות] יהיה ראש ממשלה וכל השאר חבר כנסת למנדט אחד?
      למה להיות מרובעים?!