ראש ישיבת גרודנא: "מצוה למי שבידו להתחסן שיקבל את החיסון"

    צבי טסלר No Comments on ראש ישיבת גרודנא: "מצוה למי שבידו להתחסן שיקבל את החיסון"

    ראש ישיבת גרודנא הגר"צ דרבקין חבר מועצת גדולי התורה, יוצא במכתב פומבי בו הוא קורא להתחסן נגד נגיף הקורונה. ראש הישיבה אף הודיע לתלמידיו כי "מחר – יום שלישי, גם אני אלך להתחסן אי"ה ורק לאחר מכן אשוב לישיבה"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיסון נגד הקורונה. במכתב הציבורי הראשון מאז מינויו לחבר מועצת גדולי התורה, ראש ישיבת גרודנא הגאון הגדול רבי צבי דרבקין, מצטרף לגדולי ישראל מכל העדות והחוגים וקורא להתחסן נגד נגיף הקורונה.

    את מכתבו פותח ראש הישיבה בדאגה עמוקה מפני העלייה בתחלואה במגזר החרדי והשלכותיה. "הנה ב"ה בעת הזאת קול התורה נשמע ברמה, ובחורי הישיבה חוזרים ללמוד בחשק אחר מנוחה קצרה לאחר ימי החנוכה, אך בשבועות האחרונים התגברה המגיפה ויש חולים רבים ל"ע, ויש חשש שקול התורה ייפסק ח"ו, לכן יש להיזהר במיוחד שלא להידבק ח"ו ושלא להדביק אחרים ולהישמר בכל עניני הזהירות, ובמיוחד בשמחות כפי שכבר פורסם בשם גדולי ישראל שליט"א".

    לאחר מכן הגר"צ דרבקין פונה לשומעי לקחו וקובע כי "בודאי מצוה למי שבידו להתחסן שיקבל את החיסון כפי הוראת מרנן ורבנן עיני העדה שליט"א, ופשוט שצריך לנהוג כן, ובכך לא יוכל המשחית לבוא אל בתינו".

    הגר"צ דרבקין חותם את מכתבו בתפילה ש"נזכה בזכות קיום מצות ונשמרתם לנפשותיכם בכל הברכות האמורות בתורה".

    מיד לאחר חתימתו על המכתב, הפתיע חבר המועצת את תלמידיו ומקורביו והודיע כי יילך להתחסן: "מחר – יום שלישי – גם אני אלך להתחסן אי"ה ורק לאחר מכן אשוב לישיבה".



    0 תגובות