בני גנץ: "אם דרישותינו לא יענו, נצא בראש מורם לבחירות"

    איתי גדסי No Comments on בני גנץ: "אם דרישותינו לא יענו, נצא בראש מורם לבחירות"

    גנץ חזר על דרישתו כי הליכוד ייכנע לכל דרישות כחול לבן ותקף את נתניהו, "צר לי שראש הממשלה עסוק בענייני משפטו ולא בטובת הציבור ומוכן לגרור את כל המדינה לתקופה של חוסר ודאות". השרה ינקלביץ' מיהרה לגבות את השר גנץ: "למרות המחיר הפוליטי הכבד. עלינו להתאחד מאחוריו"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעתו הדרמטית של בני גנץ כי לא יתפשר על אף דרישה מול הליכוד, מגיב גנץ לדיווחים מהליכוד כי גנץ הדיע לשורת הסכמות מול הליכוד אך ברגע האחרון חזר בו, "בימים האחרונים הופצו עשרות שמועות, ושקרים בוטים. אמרו שהתפשרנו, שהסכמנו, שמכרנו את הדמוקרטיה, שהתרפסנו. שקרים והמצאות" כתב גנץ.

    גנץ הבהיר כי "כמו שאמרתי, כמו שהבטחתי, זה היה או תקציב מסודר, ממשלה מתפקדת ושמירה על שלטון החוק ומשרד המשפטים – או בחירות".

    גנץ המשיך וצין כי "כחול לבן נכנסה לממשלה על מנת לשרת את טובת המדינה לאור גודל וצורך השעה, תחת תשלום פוליטי כבד מאוד, אך לצערנו לא מצאנו פרטנרים לזה. נכנסנו מאוחדים מתוך אותם ערכים וגם לצערי נראה שאנחנו יוצאים לבחירות, על בסיס אותם ערכים – ללא פרטנר, ללא הסכמות על טובת המדינה".

    גנץ הוסיף ותקף את נתניהו, "צר לי שראש הממשלה עסוק בענייני משפטו ולא בטובת הציבור ומוכן לגרור את כל המדינה לתקופה של חוסר ודאות במקום להבטיח יציבות כלכלית ושיקום של המשק".

    בהודעתו שיגר גנץ מסר לליכוד, "אם הליכוד לא יענה לדרישותינו, נצא לבחירות בראש מורם, נשים את ישראל לפני הכל וניתן לבוחר להכריע. אני לא פוחד לעשות את הדבר הנכון גם עכשיו כי ישראל חשובה לי יותר מכל דבר אחר".

    "או שנשמור על שלטון החוק, נעביר תקציב ונבטיח תפקוד של המדינה והממשלה – או
    שהציבור יכריע זאת בבחירות" סיכם השר גנץ את הודעתו.

    השרה עומר ינקלביץ' הזדרזה לגבות את יו"ר המפלגה וכתבה: "‏זו השעה לגבות את יו"ר המפלגה בני גנץ. מאז שהוקמה כחול לבן, פעל בני גנץ בכל העת לטובתם של אזרחי ישראל, עשה כל מאמץ כדי להעביר תקציב ולשמור על ערכי שולחיו, למרות המחיר הפוליטי הכבד. עלינו להתאחד מאחוריו, תהא הכרעתו אשר תהא".

    יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב בתגובה לדברי יו"ר כחול לבן, "‏גנץ הציב אולטימטום עם חמש דרישות כתנאי להצבעה נגד פיזור הכנסת. הליכוד הודיע מיד שלא יקבל אותם. האולטימטום נדחה בזלזול. בעוד שעה בערך ההצבעה. הגיע הזמן שכחול לבן יצילו מעט מהכבוד העצמי שלהם ויצביעו אתנו. הממשלה הזאת סיימה את דרכה".



    0 תגובות