התאונה בבנימין: הפצועים נאזקו והשוטרים סירבו לעו"ד להיפגש עמם

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on התאונה בבנימין: הפצועים נאזקו והשוטרים סירבו לעו"ד להיפגש עמם

    עו"ד נתי ירום סיפר על הדרמה בתוך בית החולים לאחר האסון הכבד בתאונה, "אנחנו נמצאים בחדר הטראומה בבית החולים הר הצופים, מדובר באירוע קשה ביותר עם מספר פצועים, שנמנע מהם טיפול רפואי, הם נאזקו במקום לקבל טיפול רפואי"

    הרכב המרוסק אמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התאונה הקטלנית בבנימין. לאחר העברת 4 הפצועים לבית החולים תחת אבטחה כבדה של המשטרה. עורכי דין מארגון 'חוננו' יחד עם בוחן תנועה פרטי נחסמו בדרכם לזירת התאונה בבנימין בה נהרג בחור מההתיישבות בעקבות מרדף משטרתי. הבוחן ועורכי הדין מעוכבים במחסום משטרתי מאות מטרים מהזירה.

    עורכי הדין ובוחן התנועה הוציאו  דרישה דחופה למשטרה לאפשר להם לבחון גם את הניידת אשר הייתה מעורבת בתאונה. ע"פ דיווחים מהשטח, אנשי ימ"ר ש"י לא אפשרו גישה לזירת התאונה והרחיקו צלמים מאות מטרים מהמקום. על פי התמונות שהגיעו מאוחר יותר נראתה הניידת עם סימני ניגוח בצידה.

    בתוך כך, בבית החולים הר הצופים בלשים מימ"ר ש"י נצמדים לפצועים ומטרידים אותם כך מוסרים מארגון חוננו. 2 מהפצועים עוברים בשעה זו C.T ראש, וזאת מחשש לפגיעות ראש פנימיות, שניים נוספים מקבלים טיפול בחדר המיון של בית החולים. הבלשים מסרבים לאפשר לעו"ד נתי רום גישה לפצועים.

    עו"ד נתי רום אשר מסייע לפצועים בבית החולים מטעם ארגון חוננו מספר על אירוע קשה ביותר "אנחנו נמצאים בחדר הטראומה בבית החולים הר הצופים, מדובר באירוע קשה ביותר עם מספר פצועים, שנמנע מהם טיפול רפואי, הם נאזקו במקום לקבל טיפול רפואי.

    יש בשורה מאד קשה, הדבר הזה מרטיט כל לב, בחורים שבוצע אחריהם מרדף, הפרטים התבררו בהמשך, ניגחו את הרכב שלהם וכתוצאה מכך קרה אסון. חייבים להפסיק את הדבר הזה."



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אסור לנו לשתוק!! ילד בן 16 נרצח ביידי מי שהיה אמור להגן עליו! מה קורה במדינה שלנו????