פינדרוס קורא לאוחנה: "הקם ועדת חקירה לבחינת התנהלות המשטרה"

    איתי גדסי No Comments on פינדרוס קורא לאוחנה: "הקם ועדת חקירה לבחינת התנהלות המשטרה"

    ח"כ פינדרוס ביקר בחריפות את התנהלות המשטרה בתקופה האחרונה ובכלל כלפי מיעוטים וחלשים במדינה, "משטרת ישראל "האמונה" כביכול על אכיפת החוק, פועלת כאילו אין חוק, לית דין ולית דיין, ומתעמרת במוחלשים ומועטים"

    ח"כ יצחק פינדרוס צילום: עדינה ולמן - דוברות הכנסת
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס הגיב לתאונה הקטלנית היום (שני) במהלך מרדף משטרתי אחרי רכבם של 4 צעירים בבנימין, במהלך המרדף הרכב התהפך והנער אהוביה סנדק ז"ל נהרג.

    פינדרוס ביקר בחריפות את האירועים האחרונים בהם הייתה מעורבת אלימות משטרתית ורמיסת זכויות אזרחים, "האירועים בחודשים האחרונים ובפרט בימים האחרונים, מוכיחים שוב, שמשטרת ישראל "האמונה" כביכול על אכיפת החוק, פועלת כאילו אין חוק, לית דין ולית דיין, ומתעמרת במוחלשים ומועטים".

    פינדרוס הוסיף, "מתברר כי אדם שיש כיפה לראשו, בין אם הוא מבוגר שנעצר בטעות באישון ליל ובין אם הוא חבר כנסת, אינו חסין לאלימות משטרתית ולהפרת זכויותיו ברגל גסה".

    פינדרוס קרא לשר אוחנה, "אני קורא לשר לביטחון פנים לאמץ את הצעתי מהעבר להקים ועדת חקירה לבחון את התנהלות המשטרה".

    השר רפי פרץ כתב לאחר התקרית עם ח"כ סמוטריץ' שנמנעה ממנו הגישה לזירת התאונה בכוח, "חובה לבדוק את האירוע בו שוטר פועל בניגוד לחוק ומונע מח״כ בצלאל סמוטריץ לבצע את תפקידו. ‏גם נסיבות התאונה הקשה וגם ההתנהגות של השוטר מחייבים בדיקה מעמיקה של מח"ש".



    0 תגובות