הנער אהוביה סנדק ז"ל נהרג בעת מרדף משטרתי

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הנער אהוביה סנדק ז"ל נהרג בעת מרדף משטרתי

    בעקבות דיווח משטרתי על ידויי אבנים מרכב ישראלי לעבר רכב פלסטיני, בלשים שהיו באזור פתחו במרדף פרוע אחר הרכב בו שהו 4 נערים. במהלך המרדף רכבם של הנערים התהפך והנער אהוביה סנדק ז"ל נהרג | שלמה נאמן: "אנחנו מזועזעים ודורשים לחקור עד תום את ההתרחשויות בשטח"

    אהוביה סנדק ז"ל, על רקע רכב הבלשים שפגע על פי החשד ברכב הצעירים
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונה קטלנית וכואבת התרחשה היום (שני) בשומרון, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על יידוי אבנים מרכב ישראלי לעבר רכב פלסטיני בצומת מכמש, צוות בלשים שהיה בדרכו ובסמוך למקום זיהה את הרכב שיידה אבנים והורה לו לעצור.

    נהג הרכב, פתח בנסיעה מהירה למרות הוראת השוטרים לעצור והמשיך במנוסה שרכב הבילוש בעקבותיו. בסמוך לצומת רימונים, מסיבה שאינה ברורוה התהפך הרכב וכתוצאה מההתהפכות 4 מנוסעי הרכב נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים, אחד מיושבי הרכב הנער אהוביה סנדק נהרג.

    על פי דיווחים מהשטח ותמונות שמגיעות מזירת התאונה הקשה בבנימין בה נהרג אהוביה סנדק ז"ל מהיישוב בת עין בגוש עציון, מוכיחות כי לכאורה רכבם של הבלשים נגח ברכבם של הצעירים במהלך המרדף הפרוע.

    בתמונות ניתן לראות כי בניידת הסמוייה של הבלשים ישנה פגיעה בצד ימין מקדימה, כאשר ברקע ניתן לראות את רכבו של ההרוג הפוך על גגו.

    נציין כי במשך שעות ארוכות בלשים מימ"ר ש"י ניסו להרחיק צלמים מזירת התאונה, ורק כעת הצליחו לצאת תמונות מהזירה.

    ביישוב בת עין נמסרה הודעה לבני היישוב: "קהילה אהובה, בצער ובכאב גדול אנחנו מודיעים על פטירתו הפתאומית של אהוביה, בנם של אברהם ואיילת סנדק. נציגי הרווחה וצח"י מלווים את המשפחה ברגעים קשים אלו. על פרטי הלוויה נוציא הודעה בהמשך".

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן התייחס הערב למותו הטרגי של הנער אהוביה סנדק ז"ל שנהרג לאחר מרדף משטרתי בבנימין ואמר כי מדובר ביום קשה מאוד ליישוב בת עין לגוש עציון כולו "מדובר במשפחה יקרה, מוכרת ופעילה מאוד בכל תחומי החברה בגוש. אנחנו נמצאים איתם באבלם הכבד ונעמוד לצידם ככל שיידרש. חברי ועובדי המועצה, תושבי גוש עציון מחבקים ובוכים על האובדן"

    נאמן הוסיף כי "הנערים הללו הם ילדינו – נקודה. השאירו לנו את החינוך וההתמודדות עם הילדים שלנו לטוב ולמוטב. לא מדובר באויב שקם להשמיד את המדינה או במחבלים מבקשי נפשנו"

    נאמן הדגיש כי הטיפול המשטרתי, המעצר או אפילו המרדף אחר נער יהודי לא אמור להסתיים בלוויה. "אנחנו מזועזעים ודורשים לחקור עד תום את ההתרחשויות בשטח. מעבר לצורך בגילוי האמת, תביעתנו החד משמעית היא להפסיק מיד את האלימות המשטרתית. אילו רק חלק קטן מהמשאבים האדירים המושקעים במרדף אחר נוער הגבעות, היה מושקע בחברה וחינוך, לא היינו עדים לאסון הנורא שהתרחש היום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני בכלל לא בטוח שהשוטר שניגח אותם מאחור באמת עשה את זה בטעות. ימ"ר ש"י רודפים ברשעות את הנערים הצדיקים האלו, כבר שנים. לזרוק את הבלשים הרוצחים לכלא!