ראש עיריית ב"ב: "בני-ברק תהיה בירת ההתחסנות"

    עפר גדנקן No Comments on ראש עיריית ב"ב: "בני-ברק תהיה בירת ההתחסנות"

    את הדברים אמר בסיור היערכות במתחם חיסוני הקורונה במכבי מחוז המרכז

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב אברהם רובינשטיין, הגיע למתחם החיסונים כדי לעמוד מקרוב על ההיערכות של מכבי והתרשם מההיערכות המקדימה לקראת ביצוע החיסונים בהיקפים נרחבים. הנוכחים קראו לציבור לבוא להתחסן כדי למנוע את התפשטות הנגיף ולהקדים את החזרה לשגרה. החל ממחר חברי מכבי בבני ברק יוכלו להתחיל להתחסן נגד נגיף הקורונה. לעת עתה יכולים להתחסן בני 60 ומעלה בקביעת תור מראש. ונשמרתם לנפשותיכם

    ראש העיר בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, הגיע אתמול לסיור מקדים במתחם החיסונים הייעודיים לנגיף הקורונה כדי להתרשם מקרוב מההיערכות של מכבי לקראת תחילת מתן חיסוני הקורונה בעיר בני ברק החל ממחר.

    בסיור ההיערכות השתתפו ראש מחוז המרכז במכבי מר דניאל ברמן, חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן, מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ר' משה שלזינגר והמנהל הרפואי במרחב ד"ר ערן שנקר וסגני מנהל המרחב. כמו כן  השתתף גם גזבר העירייה ר' אריק אדלר, שעמד מקרוב על המספרים אליהם נערכים במכבי עם החיסונים.

    במכבי נערכו במעוד מועד עם מתחם ייעודי למתן חיסוני קורונה וערוכים לספק עשרות אלפי חיסונים לתושבי העיר.

    מכבי מובילה את שירותי הבריאות בעיר בני ברק, כאשר כמחצית מהתושבים נמנים על חברי מכבי, ומשכך היא פועלת באינטנסיביות על מנת לאפשר קבלת חיסונים ביעילות ובהיקפים נרחבים לטובת התושבים .

    לעת עתה יכולים להתחסן בני 60 ומעלה בקביעת תור מראש, כדי למנוע התקהלויות מיותרות.

    ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן הציג בפני ראש העיר וההנהלה את התוכנית הסדורה לחיסון של עשרות אלפי התושבים חברי מכבי בעיר, על פי הנחיות מדויקות של משרד הבריאות. "גייסנו צוות גדול שיעבוד שעות נרחבות כדי לקצר את זמן ההמתנה לחיסון וכן תיאמנו תורים מראש לבני 60 ומעלה.
    מדובר בבשורה משמעותית לתושבי העיר בני ברק".

    בסיור המיוחד שערך ראש העיר לקראת מבצע החיסונים הגדול בעיר, אמר ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין: "מכבי חלוצת הבריאות למגזר החרדי, פועלת גדולות ונצורות למען החברים. מכבי הציבה רף גבוה ביותר לבריאות תושבי העיר בני ברק ופועלת בשיתוף העירייה באתגרים הרבים שהיו בשנה האחרונה, במקצועיות, בראייה רחבה, בשירות מיוחד של הנהלת המחוז, הרופאים ומתאמי קשרי הקהילה. מבצע התחסנות זה הוא ראשון במעלה, ונשמרתם מאד לנפשותיכם, גדולי ישראל שליט"א קראו להתחסן ומכיוון שכך גם אני התחסנתי. אנחנו יודעים שממכבי תצא הבשורה לתושבי העיר, בני ברק תהיה בירת ההתחסנות, ובעז"ה יחזרו לסדרם חיי התורה וכן  המסחר לעיר. אני מברך את מנכ"ל מכבי מר רן סער, את ראש המחוז מר דניאל ברמן ואת מנהל המרחב ר' ברוך שטרן שימשיכו להיות עוגן של שותפות איתנה בסייעתא דשמיא למען תושבי בני ברק".

    חבר הנהלת מכבי, הרב שמחה שטיצברג: "העיר בני ברק ניצבת בחזית העשייה של מכבי, אני מודה למנכ"ל מכבי, לראש העיר, לראש המחוז ולמנהל המרחב על ההיערכות המיוחדת לתועלת תושבי בני ברק בכל השנה ובמיוחד בעתות משבר".

    חבר הנהלת מכבי, הרב חיים פרוינד: "בהמשך לקריאתם של מרנן ורבנן שליט"א אנו רואים חשיבות גדולה שכולם  יתחסנו  על פי סדר הנחיות משרד הבריאות".

    מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "זהו צעד הכרחי כדי לחזור לשגרה ולמנוע התפשטות של הנגיף. ההיערכות של מכבי תאפשר לחברים, המהווים כמחצית מתושבי העיר, להתחסן בהיקפים גדולים כבר ממחר. אני קורא לחברי מכבי לשמור על משפחתם ולבוא להתחסן כדי לקדם את החזרה המהירה לחיים תקינים".

    מנהל השיווק למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר: "השקת החיסונים מחר בבני ברק מבשרת על תחילת הסוף של מגפת הקורונה. מדובר בהיערכות חסרת תקדים של הצוותים הרלוונטיים לנתינת החיסונים ביעילות, וחשוב לשמוע לדעת תורה ולבוא להתחסן כדי לגלות אחריות הדדית ולהקדים תרופה למכה. זהו צו השעה".

    המנהל הרפואי במרחב, ד"ר ערן שנקר: "המטרה שלנו היא למנוע חולים נוספים מתוך העיר. באמצעות החיסונים נוכל למנוע את היקפי התחלואה, ואפשר לומר שמכבי עשתה בשבועות האחרונים מבצע בסדר גודל היסטורי".

    כאמור, ביום שלישי הקרוב יחלו החיסונים בבני ברק מגיל 60 בזימון תור מראש,  כאשר מכבי תספק את המענה היעיל ביותר בהתאם להנחיות משרד הבריאות. עם התרחבות הצורך במתן חיסונים לשכבות נוספות באוכלוסייה, במכבי ערוכים להרחיב את שעות הפעילות ומספר האחיות המחסנות.



    0 תגובות