3 אוטובוסים בליווי רכבי יס"מ העבירו את הבאים מלונדון למלוניות בידוד

    איתי גדסי No Comments on 3 אוטובוסים בליווי רכבי יס"מ העבירו את הבאים מלונדון למלוניות בידוד

    המוטציה החדשה: כלל נוסעי הטיסה מלונדון לישראל חויבו להיכנס לבידוד במלונית ייעודית. 20 נוסעים שסירבו לבידוד הושבו לבריטניה

    נתב"ג אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר סגירת ישראל לטיסות מבריטניה ואליה: טיסה שנחתה היום (ראשון) בנתב"ג על פי ההוראה החדשה, כלל נוסעי הטיסה חויבו להיכנס לבידוד בתוך מלוניות, כלל הנוסעים הועלו ל- 3 אוטובוסים שיצאו מנתב"ג לכיוון מלוניות הבידוד בליווי רכבי יס"מ.

    כ-20 מנוסעי הטיסה שנחתו בנתב"ג ישובו לבריטניה לאחר שסירבו להתפנות למלונית בידוד.

    ראש הממשלה אמר כי "בעקבות ההודעה הבריטית על מוטציה חדשה של קורונה הנחיתי מיד לכנס צוות מומחים על מנת למנוע את הגעת הנגיף הזה לישראל והתפשטותו".

    עוד הוסיף, "אנו עוקבים אחר ההתפתחות הזאת בשבע עיניים ומתכוונים בכל מקרה להגביר את קצב החיסונים. אנחנו נדון בקבינט במניעת כניסת זרים לישראל מבריטניה וממספר מדינות נוספות בהן דווח על תופעת המוטציה החדשה – עד להבהרת המצב".

    בתוך כך, איטליה בלגיה והולנד ועוד מדינות באירופה, עוצרות את הטיסות ללונדון וממנה לאחר גילוי המוטציה החדשה של נגיף הקורונה.

    המוטציה החדשה של הנגיף מתבררת עם יכולת התפשטות מהירה יותר בתוך האוכלוסייה פי 4 מהנגיף המקורי. אם עד היום הנגיף היה מדביק 100 איש למאה אלף, היום התגלה כי הנגיף מדביק 400 איש למאה אלף. יחד עם זאת המוטציה החדשה מתברר, לא מסוכנת יותר מהנגיף המקורי.

     

     



    0 תגובות