הרב הראשי התחסן נגד הקורונה: "צריך כל אחד ואחד שיכול ללכת ולהתחסן"

    איתי גדסי 8 Comment on הרב הראשי התחסן נגד הקורונה: "צריך כל אחד ואחד שיכול ללכת ולהתחסן"

    הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו הגיע יחד עם יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס להתחסן בביה"ח שערי צדק. כמו כן, יו"ר ש"ס השר דרעי ור"ע י-ם התחסנו נגד נגיף הקורונה. ליאון: "אני קורא לכל תושבי ירושלים להתחסן. אין מה לחשוש מהחיסון"

    צילום: דוברות שערי צדק
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נותנים דוגמא: לפני זמן קצר הגיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לקופת חולים 'מאוחדת' בירושלים וקיבל את החיסון נגד נגיף הקורונה.

    השר דרעי אמר לאחר קבלת החיסון: "בכל העולם וגם בארץ, כל גדולי הרפואה תומכים נלהבים לחיסון. זה בכלל נס שבתקופה כל כך קצרה, דבר שלוקח שנים ובתקופה יחסית קצרה יש כבר כמה חיסונים".

    עוד הוסיף דרעי, "לא לחינם גדולי ישראל מעודדים את כולם להתחסן, וזה בגלל התמיכה הרחבה שיש לחיסון מגדולי הרופאים בארץ ובעולם".

    דרעי מתחסן בקופ"ח | צילום: יעקב כהן

    בתוך כך, רופאו האישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ד"ר צבי הרמן ברקוביץ' מסר עדכון על מצבו של ראש הממשלה לאחר קבלת החיסון: "ראש הממשלה קיבל אתמול את החיסון הראשון בישראל נגד נגיף הקורונה. מצבו של ראש הממשלה מצוין, ללא תסמינים או תופעות לוואי".

    הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו ויו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס הגיעו היום (ראשון) לביה"ח 'שערי צדק' והתחסנו נגד נגיף הקורונה במתחם החיסונים של המרכז הרפואי

    הרב הראשי לישראל הגר"ד לא קרא לכציבור ללכת ולהתחסן: "זכינו בסייעתא דשמיא מרובה להגיע ליום הזה שבו אחרי חודשים ארוכים שמגפת הקורונה משתוללת בקרבנו, ישנו חיסון זמין שיוכל לסייע במיגור המגיפה".

    עוד הוסיף, "צריך כל אחד ואחד שיכול לפי הוראת הרופאים ללכת ולהתחסן, מחלת הקורונה היא סכנה ודאית אל מול חשש קל לתופעות לוואי ואין ספק מוציא מידי ודאי".

    הרב הראשי בירך, "נתפלל ונייחל לפני הקב"ה שתעצור המגיפה במהרה ונועל לחזור לשגרת חיינו בקרוב בעזרת ה׳".

    יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס אמר לאחר קבלת החיסון: "באנו להפיג את החששות, להראות שאין שום סיבה לפחד לקחת את החיסון, וכמו שאמר הרב הראשי: אין ספק תופעות לוואי מוציא מידי ודאי מסכונתו של הנגיף. אני מקווה שהציבור יציית לדעת גדולי ישראל וילך להתחסן בהקדם".

    גם ראש העיר ירושלים, משה ליאון, התחסן לנגיף הקורונה, היום בבית החולים הדסה עין כרם כשלצידו מנהל בית החולים, הפרופ זאב רוטשטיין

    במעמד החיסון פנה ראש העיר אל הציבור ואמר: "אני קורא לכל תושבי ירושלים להתחסן. אין מה לחשוש מהחיסון, אני סומך על בתי החולים והרופאים בירושלים ובישראל שאישרו את החיסון. בימים הקרובים נפתח בירושלים מרכז חיסונים ענק בארנה שבו יוכלו להתחסן כל תושבי העיר ע"פ סדר ובתיאום מראש. רק יחד נמגר את הנגיף".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      אל תתחסנו זה מסוכן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 7

      אל תתחסנו זה מסוכן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      הם רוצים להמית אותנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      הם מכניסים מים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 6

      אז למה אני לא רואה את זה בתגובות!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4. 5

      אז למה אני לא רואה את זה

    5. 4

      כל הכבוד אני מצביע לזה

    6. 3

      אל תתחסנו ,הם רוצים להמית אותנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      הכל דמי

    7. 2

      אל תתחסנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    8. 1

      למה מי שהתחסן
      עדין עם מסכה לא הבנתי
      אין להם הגנה??????????????