פרופ' אש מזהיר: "אם לא נטיל מגבלות עלולים למות 3,700 איש"

    איתי גדסי No Comments on פרופ' אש מזהיר: "אם לא נטיל מגבלות עלולים למות 3,700 איש"

    קבינט הקורונה הסתיים ללא קבלת החלטות למרות העלייה הדרמטית בתחלואה. המשנה לראש המל"ל הציג 3 הצעות לסגר, או הגברת אמצעי האכיפה ושמירה על אוכלוסיות בסיכון. שר החינוך קרא שלא לסגור את מערכת החינוך

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    21:50
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבינט הקורונה הסתיים לפני זמן קצר ללא הכרעה, למרות העלייה הדרמטית במספר המאומתים והחולים. במהלך ישיבת הקבינט הציג פרויקטור הקורונה פרופ' אש את הערכות משרד הבריאות והזהיר כי "אם לא נטיל הגבלות ימותו עוד 3,700 בני אדם – לעומת 1,250 במקרה של 'ריסון מהודק".

    נתונים שהציג שר החינוך יואב גלנט אמר בקבינט הקורונה כי את מוסדות החינוך אין לסגור גם בערים אדומות, רק במקרה בו יתגלה במוסד חינוכי 5 חולים המקום ייסגר.

    לדברי גלנט, רק לגבי 15% מהחולים המאומתים במערכת החינוך יש אינדיקציה שנדבקו בתוך מערכת החינוך. מדובר ב-2,408 תלמידים מתוך 16,000 מאומתים

    המשנה לראש המל"ל מציע 3 דרכי פעולה אפשריות לפעולה: הגברת צעדי מניעה והגברת ההגנה על אוכלוסיות מבוגרות שבסיכון. בנוסף הגברת אכיפה וקנסות, סגירת ערים אדומות, ללא ריסון או סגר.

    או, "ריסון מהודק": סגירת מסחר, ומערכת החינוך בערים כתומות ואדומות, ואף כניסה לסגר מלא במצב של החמרה.

    אפשרות שלישית, סגר מתוכנן לציבור, הצבור יקבל התרעה מוקדמת של שבועיים עד 3 שבועות על כניסתה לסגר עם תאריך ברור והסגר יארך כשבועיים עד שלושה, תלוי במצב התחלואה.

     

     



    0 תגובות