מיום ראשון: קו 993 ישיר מצפת לירושלים בכל ימי השבוע

    צבי טסלר No Comments on מיום ראשון: קו 993 ישיר מצפת לירושלים בכל ימי השבוע

    בעקבות החלטת השרה רגב וסגן השר מקלב: החל מיום ראשון הקרוב תורחב פעילותו של קו האוטובוס מצפת לירושלים (993) גם לימות השבוע

    אוטובוס/תחבורה ציבורית
    תחבורה ציבורית | ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה טובה לתושבי צפת וירושלים: החל מיום ראשון הקרוב (ה' בטבת) תורחב פעילותו של קו האוטובוס מצפת לירושלים (993) גם לימות השבוע. זאת, בעקבות החלטת שרת התחבורה, מירי רגב, סגן שר התחבורה והרשות החרדית, אורי מקלב.

    הקו החדש ישרת במסלול מהיר את תושבי צפת המבקשים להגיע לבירה לסידורים ואירועים מיוחדים. הקו יפעל בימים א-ה בתדירות של פעם ביום, כאשר האוטובוסים ייצאו בשעה 17:00 מצפת לירושלים ובשעה 22:55 מירושלים לצפת. בימי שישי, האוטובוסים ייצאו בשעה 9:00 בבוקר מירושלים לצפת ובמוצאי שבת בשעה 19:15 מצפת לירושלים.

    שרת התחבורה, מירי רגב: "אנו מחברים את ישראל בתחבורה ציבורית חכמה, על מנת לאפשר לנוסעים בכל רחבי הארץ מוביליות חברתית ונגישות תחבורתית. אני מודה לראש העיר שוקי אוחנה על הטיפול המסור בקידום הצרכים התחבורתיים של תושבי צפת".

    סגן שר התחבורה והרשות החרדית, אורי מקלב: "אנו קשובים לצרכי התושבים וחונכים היום קו חדש, ישיר יעיל ומהיר שישרת את צרכי הציבור ויחבר בין הערים. אנחנו משקיעים זמן ומשאבים כדי לתת שירות אמין לציבור בערים המרוחקות ובפריפריה".



    0 תגובות