"פנים חדשות": עולם המצלמות הכשרות משתדרג

    חיים כץ No Comments on "פנים חדשות": עולם המצלמות הכשרות משתדרג

    הקפדה על כשרות וערכים אינה מחייבת התפשרות על איכות! ראיון עם חזקי גולדמן, מנכ"ל סאמויקס ישראל, שמספר על פריצת הדרך החדשה בשוק בעקבות הופעתה של מצלמת האיי-קמרהIcamera SAMVIX – בעלת השלמות הטכנולוגית וההתאמה לכל בית חרדי

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עולם המצלמות הכשרות נמצא כבר שנים בפיגור משמעותי מול הטכנולוגיה הפרוצה והמתקדמת. נוצר הרושם לעיתים שמי שמעונין להקפיד על ערכיו ולא לאפשר את חדירת פגעי הטכנולוגיה לביתו – חייב להתפשר על מצלמה מיושנת.

    לא עוד. הכירו את מצלמת איי-קמרה מבית סאמויקס (Icamera Samvix) מצלמת הדגל של ענקית הטכנולוגיה סאמויקס, בגירסה כשרה ומהודרת שתאפשר לכם להנות מחווית צילום יוצאת דופן, בעלת פונקציות טכנולוגיות מתקדמות ביותר – ללא סכנה לנפש.

    יצאנו לפגוש את מנכ"ל סאמויקס ישראל כדי לדבר על האיי-קמרה ושוק המצלמות הכשרות באופן כללי.

    פגשנו את חזקי גולדמן מנכ"ל סאמויקס ישראל במשרדים שלהם באזור התעשיה הר טוב בית שמש. "אנחנו בשיא העומס באמצע חנוכה", הוא פותח בהתנצלות סמויה בשל העבודה שלראיון איחר. "בתקופת החנוכה אלפי אנשים מתחדשים במכשירי אלקטרוניקה חדשים ואנחנו משקיעים רבות כדי לתת מענה לביקוש".

    אפתח בשאלה בסיסית: מה החידוש הגדול במצלמת האיי קמרה? חסר מצלמות בשוק? למה שאדם ירכוש לילד שלו את המצלמה הזו אם יש אופציות אחרות?

    "ראשית, במענה לשאלתך, אכן כן! יש מחסור במצלמות ראויות בשוק! כמובן שמצלמות שמתאימות לתחילת המילניום יש בשפע, אבל מצלמות עם טכנולוגיות 2020 אין בנמצא. איי-קמרה, היא המצלמה הראשונה שהיא גם כשרה וגם הכי מתקדמת מבחינה טכנולוגית.

    מתקדם, 2020, כשר, מתקדם, 2020, את זה שמענו הרבה, אפשר את זה גם במילים פשוטות?
    "הרשימה ארוכה, אני אעבור על נקודות החוזק העיקריות שעולה לי בראש כעת: 1. איי-קמרה עם מסך מגע מלא וחלק ונח וכיף לשימוש. 2. חבר והטען אין צורך כל היום להוציא את הבטרייה ולהטעין מבחוץ. 3. חריץ כרטיס זיכרון + זיכרון פנימי ביום שקונים מתחילים לצלם עם הזיכרון הפנימי וללא צורך בכרטיס זיכרון, ואם רוצים להוסיף כרטיס זיכרון, יש חריץ בדופן המצלמה, מכניסים ומוציאים את הכרטיס הזיכרון בקלות, וללא צורך בפתיחת תא מיוחד בצד המצלמה. 4. מצלמת סלפי יש 2 עדשות במצלמה, גם מצלמת סלפי מובנית במצלמה, לא מגיע לנו לציבור שומרי מצוות את האופציה לצלם בסלפי?! 5. קטן קל וקומפקטי מצלמה כבדה וענקית? לא ב2020!. 6. ניהול קבצים מתקדם העתקה והדבקה מכרטיס הזיכרון למצלמה, ייצור תיקיות חדשות בחירת שם לתיקייה, שיוך התמונות לתיקיות השונות. 7. עריכת תמונות מתקדמת עריכת תמונות מקצועית עם עשרות פונקציות חדשות ושונות. 8. גלריית תמונות חדשנית. 9. נעילת מסך שומרים על הפרטיות ונועלים את המצלמה עם בחירת סיסמה. 10. 13 פילטרים שונים – ניתן לבחור את הפילטרים בעת הצילום".

    והרשימה עוד ארוכה: "ממשק חדשני שלא הכרתם, פתקים ותזכורות, שעון עולמי, טיימר, שעון מעורר ועוד ועוד"
    והכי חשוב, הוא מדגיש, "מצלמה כשרה למהדרין ללא וויי-פיי וללא צורך בניתוק מוויי-פיי".

    בוא תהיה איתי כנה רגע, אני שואל דוגרי. "כל כל הרבה מעלות… איזה חסרונות יש בכל זאת למצלמה. תמצא לי אחד לפחות…"

    "בקשת שאהיה כנה איתך? אני לא מכיר חסרונות במוצר, זה כבר כמה חודשים בשוק ואנחנו מקבלים רק מחמאות מהחנויות ומהקהל, מה גם שסאמויקס היא מותג מוביל כבר שנים בישראל ובפרט בציבור החרדי באלקטרוניקה הכשרה, והציבור מכיר טוב את האיכות במוצרים שלנו והשירות הלקוחות המצויין".

    לחזקי חשוב להדגיש כי "זו לא מצלמה לצלמים מקצועיים שמתפרנסים מצילום, אלא למשתמשים רגילים, חובבי צילום, שרוצים להנציח רגעים ואירועים באופן מתקדם ויחודי ביותר".

    "לדעתי הדגם הזה מיועד לבנות בתי ספר ולבנות סמינר ולמצלמות "בית", ולשימוש אישי, ולקהל הזה הוא הכי מתאים ואפילו עדיף "בגלל הנוחות וההתקדמות של המצלמה" – לא לחינם בקהל הנ"ל זה הפך ללהיט של ממש".

    היכן ניתן לרכוש את המצלמה ובאיזה מחיר?
    חזקי: "המחיר המומלץ הינו 699 שח, ויש כעת מבצעים בחלק מהחנויות לכבוד חנוכה כך שתוכלו להשיג את זה אפילו במחיר נמוך יותר, זה נמצא כמעט בכל חנות אלקטרוני וברשתות ובפרט האזורים הדתים והחרדים".



    0 תגובות