מזמור לתודה: ישיבת רועה ישראל מודה לתורמים עם 'ניגון הניצחון'

    ארי טננבוים No Comments on מזמור לתודה: ישיבת רועה ישראל מודה לתורמים עם 'ניגון הניצחון'

    כדי להביע את ההערכה וההוקרה לידידים ולתורמים שהתגייסו לקמפיין גיוס המונים של ישיבת רועה ישראל ביצהר, הוחלט להקליט בצורה מקצועית את 'ניגון הניצחון' | את השיר מבצעת מקהלת הישיבה | האזינו לביצוע הקצבי

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת סוף חודש חשוון ה'תשפ"א, יצאה ישיבת רועה ישראל ביצהר למבצע גיוס המונים- להרחבת מעגל השותפים ולגיוס תרומות רבות וחשובות- להצלחת הישיבה ומימוש יעדים משמעותיים עבורה.

    הקמפיין הסתיים בהצלחה רבה. "זכינו לקבל חיבוק ענק ואהבה גדולה מאלפי תורמים ושותפים!", אומרים בישיבה. "התחושה בסיום הקמפיין, כשב"ה הגענו ליעד ואף הגדלנו אותו משמעותית, היתה דומה במעט לצאתו של יום הכיפורים – תחושת ניצחון שפורצת קדימה לקראת הבאות, ומודה מאוד על העבר. בסיום הקמפיין, רצינו להודות לה' יתברך וכל השותפים שנתנו בנו אמון ותרמו להצלחת הישיבה".

    כדי להביע את ההערכה וההוקרה לידידים ולתורמים, הוחלט להקליט בצורה מקצועית את 'ניגון הניצחון' המשמח, המושר בכמה חסידויות וביניהן קרלין. בישיבת רועה ישראל שרים אותו גם ב'תתקבל' שבסוף תפילת מוסף של ימים נוראים, ובהזדמנויות נוספות.

    את השיר מבצעת מקהלת הישיבה, כאשר על ההפקה מוזיקלית הופקדו נתנאל חמו וידידיה קליין, חברי להקת 'אהללה' הלומדים גם הם בישיבה.

    האזינו



    0 תגובות