סקר: סער כובש את המקום השני במפת המפלגות; בנט צונח

    איתי גדסי 1 Comment on סקר: סער כובש את המקום השני במפת המפלגות; בנט צונח

    קואליציית הימין והחרדים מקבלת 56 מנדטים. המפלגות החרדיות שומרות על כוחן. קואליציית רק לא ביבי, ערבוב של שמאל וימין יחד מסמוטריץ' ועד ניצן הורביץ תקבל 66 מנדטים

    צילום: פלאש90
    11:02
    18.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on "מצילנו מידם": שב"כ חשף מחבל דעא"ש ליד ירושלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר חדש שמתפרסם הערב (שלישי) חושף את המגמות הפוליטיות מתחת לפני השטח, שבוע לאחר השקת מפלגתו החדשה של גדעון סער כובשת בסערה את המערכת הפוליטית ומתייצבת כמפלגה השנייה בגודלה בישראל. בנט הוא המפסיד הגדול מהמהלך של סער והוא מידרדר ל-13 מנדטים. כך על פי סקר של חדשות 12.

    אם הבחירות היו מתקיימות היום למי היית מצביע?

    הליכוד בראשות נתניהו – 27. התקווה החדשה בראשות סער – 21. יש עתיד בראשות לפיד – 14. ימינה בראשות בנט – 13 הרשימה המשותפת – 11. שס בראשות דרעי – 8. יהדות התורה – 8. מרצ – 6. ישראל ביתנו בראשות ליברמן 6. כחול לבן בראשות גנץ – 6.

    לא עברו את אחוז החסימה: גשר, הבית היהודי והעבודה.

    חלוקת גושים: גוש הימין חרדים: 56 מנדטים. גוש השמאל: 26 מנדטים. הרשימה המשותפת: 11 מנדטים. קואליציית רק לא ביבי שתכלול את סמוטריץ' וניצן הורביץ יחד: סער, בנט, לפיד, גנץ, ליברמן ומרצ: 66 מנדטים. קואליציית רק לא ביבי ללא בנט: 53 מנדטים.

    במידה וגדי אייזנקוט וחולדאי יצטרפו למערכת הבחירות: חולדאי מקבל 4 מנדטים במפלגה בראשותו. אם אייזנקוט יצטרף לסער הוא מוסיף לו מנדט, במידה ויצטרף לנפתלי בנט מספר המנדטים לא משתנה.

    מי המועמד המתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה: בנימין נתניהו 33%. גדעון סער 18%. נפתלי בנט 9%. יאיר לפיד 8%. בני גנץ 7%.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה היה ברור גם לפני סער שבנט קורס…