מרן ראש הישיבה בהכרעה ברורה: "נכון להתחסן נגד נגיף הקורונה"

    אסתי פלד No Comments on מרן ראש הישיבה בהכרעה ברורה: "נכון להתחסן נגד נגיף הקורונה"

    העסקן הרפואי הרב אלימלך פירר הציג במעונו של מרן ראש הישיבה את הנתונים המלאים על חיסוני הקורונה ותוצאותיהם בעולם, לאחר חקירה ובדיקה מעמיקה לבקשת גדולי ישראל. לאחר שמיעת כלל הצדדים הכריע מרן ראש הישיבה כי נכון ללכת להתחסן | הפרטים המלאים

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאגת החיסונים: לאחר שרבים התחבטו בשאלת החיסונים והוראת גדולי ישראל, הערב (שלישי) מתפרסמת הכרעתו הברורה של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין כי נכון להתחסן בחיסון נגד הקורונה.

    מרן ראש הישיבה הכריע לאחר שלמעונו עלה הערב, העסקן הרפואי הנאמן על גדולי ישראל הרב אלימלך פירר והציג בפניו את הצדדים בלקיחת החיסון, לאחר דין ודברים הכריע מרן כי נכון על כל מי שבאפשרותו להתחסן שיתחסן.

    הרב אלימלך פירר פרסם את הדרך שעשה להכרעת גדולי ישראל בעניין חיסון הקורונה. וכך כותב הרב פירר: "לאחר שבאחרונה נתבקשתי על ידי גדולי ומאורי הדור שליט"א לדרוש ולחקור אודות החיסון המוצע נגד נגיף הקורונה, ולאחר שחקרתי ובדקתי היטב באחריות הנדרשת ופרסתי מסקנותי בפני מרנן ורבנן שליט"א, מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט״א, מרן הראש ישיבה רבי גרשון אדלשטיין שליט״א, מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט״א, הנני להודיע על דעתם ובשמם:

    1. כל מי שבאפשרותו להתחסן – נכון לעשות כן. (מהניסוי שבוצע כראוי ועל פי כל הפרמטרים המקובלים ונהוגים בעולם הרפואה הוכח כי אין סיכון בקבלת החיסון).

    2. הסובלים מארלרגיות על כל סוגיהן , יתייעצו עם הרופא המשפחתי על האופן לקבל את החיסון תחת פיקוח רפואי.

    3. בהיות והניסוי נערך בקרב גילאים מ – 16 ומעלה, צעירים עד לגיל הנ״ל המבקשים להמתין לניסוי של צעירים בגילם – יש להם על מה לסמוך.

    בברכת והסירותי מחלה מקרבך

    אברהם אלימלך פירר
    יו״ר עזרה למרפא



    0 תגובות