בן 77 אחרי ניתוח גב שכשל וחזר לראות: "בדיקה ששינתה את חיי"

    קלמן טלר No Comments on בן 77 אחרי ניתוח גב שכשל וחזר לראות: "בדיקה ששינתה את חיי"
    אילוסטרציה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ר', בן 77 ממרכז הארץ עבר ניתוח גב פשוט אשר גרם לו למגבלה בתנועה שהקשתה עליו לראות ביום יום. בעקבות ניתוח שר' עבר בעמוד השדרה וכשל הוא הגיע למצב חמור בו ראשו נצמד לחזהו והוא כמעט ולא יכול היה לראות דבר עקב מגבלות ראשו.

    רגע לפני שהתייאש, צלצל ר' לרשת אופטיקנט בארנס שסניפה הראשי ברמלה וביקש כי בגלל מצבו והתניידותו בכיסא גלגלים יבואו לבדוק אותו בביתו ובכך ינסו לשפר ולו במעט את ראייתו.

    הדר מילר, אופטומטריסטית בחנות, חשה אל ביתו וביצעה לו בדיקת עיניים מקיפה אשר במהלכה נמצא כי עקב הניתוח נפגע קשות שדה הראייה שלו. עד הבדיקה ר' לא יכול היה לראות את העולם להוציא רק מה שמתחת לגופו.

    מילר הבינה כי בגלל מוגבלתו בתנועה של ר' הוא אינו יכול להרים כלל את ראשו ומכיוון שהוא לא יכול לראות את העולם, יש צורך בהבאת העולם אליו על ידי הסטה פריזמתית.

    בשל כך היא התאימה לעיניו עדשות פריזמה מיוחדות שבעזרתן התאפשר לו לראות מחדש על אף מוגבלותו ולאחר מכן חל שיפור באיכות חייו מהקצה אל הקצה.

    בשיחה עם כתבנו אמר ר' כי: "עקב ניתוח הגב הכושל שעברתי חשבתי כבר שאני עומד לאבד את האפשרות לראות עקב הגבלת התנועה של ראשי. אני שמח כי בזכות מסירותם של אנשי צוות אופטיקנט קיבלתי את ראייתי חזרה. אני קורא לכל האנשים המבוגרים לצאת ולהיבדק בהקדם. אני מרגיש כי בדיקה זו שינתה את חיי."

    הדר מילר אופטומטריסטית באופטיקנט הדגישה כי: " בעקבות הניתוח בעמוד השדרה שלא צלח ר' הפך להיות מוגבל בתנועת ראשו ובשל כך כמעט ולא יכול היה לראות דבר. מכיוון שר' לא ראה את העולם עקב מגבלת התנועה שלו, בעזרת עדשות פריזמה מיוחדות הבאנו את העולם אליו על ידי הסטה פריזמתית."

    אברהם בארנס, מאופטיקנט הוסיף כי: "על הציבור לדעת כי פעמים רבות, אף שהמצב הגופני או הראייתי חמור, ישנם פתרונות. אני קורא לכלל הציבור לצאת ולהיבדק אצל אופטומטריסטים מקצועיים שלא רק יצליחו לשמור לכם על העיניים אלא אף יכולים לשפר את איכות חייכם מהקצה אל הקצה. לא מדובר במותרות אלא באיכות חיי היום יום של כולנו."



    0 תגובות