נשיא ארה"ב מנסה לעצור את הצבעת האלקטורים: "ההצבעה לא חוקית"

    שלמה ריזל No Comments on נשיא ארה"ב מנסה לעצור את הצבעת האלקטורים: "ההצבעה לא חוקית"

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מנסה למנוע את הצבעת האלקטורים היום לג'ו ביידן, לאור כלל מקרי ההונאה שהתגלו בבחירות, וטוען כי מדובר בהצבעה לא חוקית כל עוד ישנה קובלנה שלא הוכרעה

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההכרעה בארה"ב. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מנסה כעת למנוע מהאלקטורים להצביע היום (שני) לג'ו ביידן לנשיאות ארה"ב, ואומר כי בעקבות כל אי הסדרים שהתגלו תוצאות הבחירות לא יכולות להיות מאושרות כל עוד ישנה קובלנה מטעמו. במקביל מושל ג'ורג'יה עורך חקירה עצמאית עם גורמי אכיפה של המדינה נוכח עדויות על זיופים

    לטענת הנשיא טראמפ ההצבעה אינה חוקית כלל, "מדינות מתנדנדות שמצאו הונאת הצבעה מסיבית אינן יכולות לאשר באופן חוקי את ההצבעות הללו כמלאות ונכונות מבלי לבצע פשע שעונשו קשה".

    נשיא ארה"ב סקר את מכלול ההנואות שהתרחשו בבחירות האחרונות, "כולם יודעים שאנשים מתים, אנשים מתחת לגיל, מהגרים לא חוקיים, חתימות מזויפות, אסירים ורבים אחרים הצביעו באופן לא חוקי".

    כמו כן, "תקלות" במכונות (מילה נוספת להונאה), קצירת הצבעות, מצביעים שאינם תושבים, הצבעות מזויפות, "מילוי הקלפי", קולות תמורת שכר, התעמרות המשקפים הרפובליקניים, ולעתים אף יותר מקולות מאשר אנשים המצביעים, שהתרחשו בדטרויט, פילדלפיה, מילווקי, אטלנטה, פיטסבורג, ובמקומות אחרים. בכל המקרים של המדינות המתנדנדות, יש הרבה יותר קולות ממה שנחוצים כדי לזכות במדינה, ובבחירות עצמן. לכן, לא ניתן לאשר את ההצבעות. הבחירות הללו תחת קובלנה".



    0 תגובות