היערכות לפתיחת המרפאה של מכבי באחיסמך:

    עפר גדנקן No Comments on היערכות לפתיחת המרפאה של מכבי באחיסמך:

    בכירי מכבי נועדו עם המרא דאתרא הגרח"א ברוידא שליט"א לקראת פתיחת המרפאה החדשה בחנוכה

    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי משלימה את היערכותה לקראת פתיחת המרפאה החדשה באחיסמך. המרפאה, שתיפתח במהלך חנוכה, תספק את שירותי הבריאות המתקדמים ביותר לטובת תושבי שכונת גני איילון. כחלק מהשלמת ההיערכות, נפגשו בכירי מכבי במחוז ירושלים והשפלה, יחד עם מתאם קשרי הקהילה החדש, עם המרא דאתרא הגרח"א ברוידא שליט"א.

    מכבי מוסיפה להתרחב עם פתיחת מרפאה חדשה בשכונת גני איילון באחיסמך, שתיפתח כבר במהלך ימי החנוכה הקרובים לטובת התושבים חברי מכבי. בימים אלה נשלמת ההיערכות המקדימה לקראת פתיחת המרפאה החדשה של מכבי. המרפאה מהווה בשורה משמעותית עבור תושבי השכונה, והיא תעניק שירותי בריאות מתקדמים לחברי מכבי. במסגרת השלמת ההיערכות נועדו מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, מנהל התפעול של מחוז ירושלים והשפלה במכבי רונן דוידוביץ, וכן מתאם קשרי הקהילה החדש ר' משה דיסלדורף ור' אלי דייטש, עם המרא דאתרא הגאון רבי חזקיהו אברהם ברוידא שליט"א, שמלווה את מכבי לאורך שנים בעצה והכוונה.

    המרפאה החדשה בשכונת גני איילון, שמוקמה במיקום נגיש במרכז השכונה, תעניק שירותי בריאות מתקדמים בתחומים שונים ומגוונים. באמצעות צוות מקצועי, המרפאה החדשה תספק שירותי רפואת ילדים, רפואת משפחה, רפואת נשים, לקיחת דמים, אחיות ושירותים אדמיניסטרטיביים. כמו כן, בנוסף לשירותים האמורים והמרפאות של מכבי הפרוסות ברחבי העיר לוד, תרחיב המרפאה את תחומי השירות בהתאם לצרכים המקומיים שיתעוררו בהמשך, כפי שנעשה לאחרונה עם הניידת הייעודית לחיסוני שפעת.

    כחלק מההיערכות לקראת פתיחת המרפאה בחנוכה וההתרחבות של מכבי בשכונת גני איילון, מונה מתאם קשרי קהילה חדש שיעניק מענה יעיל לתושבים. מתאם קשרי הקהילה החדש, ר' משה דיסלדורף, נכנס לתפקידו במטרה לספק את הצרכים המקומיים בצורה מיטבית ובהתאמה נדרשת. המינוי החדש יאפשר למכבי להעניק את השירות האופטימלי לתושבים, ויביא התחדשות מבורכת לפעילות הענפה

    שמובילה מכבי באחיסמך. המרפאה החדשה, לצד המינוי וההתפתחות המרשימה, יובילו את תחום הבריאות בסטנדרטים חדשים של שירות ומעטפת בריאות כוללת.

    ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי: "מכבי מובילה את שירותי הבריאות עם התפתחות משמעותית בכל המישורים. עם התרחבות הקהילות ופיתוח שכונות המגורים באחיסמך, מכבי פותחת את המרפאה החדשה שתשרת את תושבי השכונה ותענה על צרכיהם השוטפים. מדובר בבשורה משמעותית לתושבי האזור, שמעתה יוכלו לקבל את מכלול השירותים סמוך לבית. אנו פועלים כל העת על מנת להבטיח סטנדרטים גבוהים של שירות, מענה מקצועי והתאמה מקסימלית של שירותי הבריאות לאורח החיים. גם בעתיד מכבי תוסיף להתרחב ולהעמיק את פעילותה באזורים השונים לטובת החברים".

    מלי מזרחי, מנהלת מרחב לוד במכבי: "אנו שמחים להוסיף נדבך משמעותי לשירותי הבריאות של מכבי באחיסמך, ולפתוח את המרפאה החדשה כבר בחנוכה הקרוב. כמובילת שירותי הבריאות המתקדמים, תנופת הפיתוח שחווה אחיסמך בשנים האחרונות הביאה את מכבי לפתיחת מרפאה חדשה ומרווחת שתענה על הצרכים הייחודיים של התושבים. המרפאה החדשה, לצד ההשקעה והפיתוח של השירותים הקיימים, יאפשרו לתושבים ליהנות מרפואה נגישה, זמינה ומקצועית".



    0 תגובות