ארה"ב: ביהמ"ש העליון דחה עתירה לזיופים ב-4 מדינות

    שלמה ריזל No Comments on ארה"ב: ביהמ"ש העליון דחה עתירה לזיופים ב-4 מדינות

    "העתירה הגדולה": בית המשפט העליון של ארה"ב דחה עתירה של מדינת טקסס והנשיא טראמפ לזיופים בארבע מדינות בבחירות בארה"ב | ביום שני יתכנסו האלקטורים ויכריעו

    הבית הלבן בארה"ב
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט העליון של ארה"ב, דחה עתירה של מדינת טקסס והנשיא טראמפ, לזיופים בבחירות לנשיאות ארה"ב.

    המדינה הרפובליקנית הגישה ערעור על תוצאות הבחירות בארבע מדינות מפתח שבהן ניצח במועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן: מישיגן, ג'ורג'יה, וויסקונסין ופנסילבניה.

    השופטים דחו על הסף את העתירה שהוגשה כאמור על ידי התובע הכללי של טקסס, ללא קיום דיון בעניינה, תוך שהם מנמקים כי למדינה אין מעמד חוקי להגיש ערעור על תוצאות הבחירות במדינות אחרות.

    הנשיא טראמפ, שתלה תקוות בתביעה וטען כי היא תבטיח לו ארבע שנות כהונה נוספות, תקף את ההחלטה ומסר: "בית המשפט העליון אכזב אותנו מאוד. חסר חוכמה, חסר אומץ".

    עדכון 22:41

    בית המשפט העליון בוויסקוסין, שבו יש רוב רפובליקני, דחה את עתירת הנשיא טראמפ לגבי אי חוקיות תוצאות הבחירות במדינה.

    השאלה נגעה בטענות לגבי כ-210,000 קולות לא חוקיים לטענת הרפובליקנים בשני מחוזות דמוקרטיים שמילווקי הוא אחד מהם. בתוצאות הסופיות במדינה ביידן מוביל על טראמפ בהפרש של 20,600 קולות בערך.

    ברקע, ביום שני הקרוב אמורים להתכנס בוושינגטון האלקטורים, שיכריעו מי המנצח של הבחירות לנשיאות המדינה. כרגע, נראה שסיכוייו של טראמפ להישאר בבית הלבן קלושים עד בלתי קיימים, וככל הנראה המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן יוכרז באופן רשמי כשמנצח של הבחירות ונשיא ארה"ב ה-46.



    0 תגובות