טרגדיה: שני ילדים נהרגו ושניים נפצעו בתאונת דרכים קשה בכביש 1

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on טרגדיה: שני ילדים נהרגו ושניים נפצעו בתאונת דרכים קשה בכביש 1

    טרגדיה בערב שבת: שני ילדים בני 5 ו-7 נהרגו בתאונת דרכים קשה במעורבות רכב פרטי ומשאית. שניים נוספים, נער וגבר נפצעו ופונו לבית החולים עם חבלה רב מערכתית

    זירת התאונה הקשה צילום: דוברות איחוד הצלה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שני ילדים בני 5 ו-7 נהרגו ושניים נפצעו בתאונת דרכים מחרידה שאירעה בסמוך למחלף שער הגיא בכביש 1 בערב שבת. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה קבעו את מותם של הילדים במקום והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הדסה עין כרם 2 פצועים במצב קשה, נער כבן 14 וגבר כבן 25 עם חבלות רב מערכתיות.

    התאונה אירעה כאשר נהג הרכב הפרטי ובו שני הילדים והנער פגעו במשאית שעמדה בשולי הכביש.

    פראמדיק מד"א אילן גור ארי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב שהתנגש במשאית, מחוץ לרכב שכבו 4 נפגעים, ילד כבן כבן 5 וילד כבן 7 היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום, נער כבן 14 ונהג הרכב כבן 25 סבלו מחבלה רב מערכתית קשה לאחר טיפול ראשוני בשטח פנינו אותם בדחיפות לבית החולים שמצבם מוגדר קשה".

    שני הילדים ההרוגים, ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס תושבי היישוב בית אל. ביישוב מסרו "משפחת בית אל מודיע בצער רב על אסון כבד שפקד את היישוב עם מותם בתאונת דרכים בכביש 1 של ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, ילדיהם של יעקב ורחל יונגרייס ונכדיהם של אבי ואורה כהן. בן נוסף, יאיר, נפצע וזקוק לתפילות".

    צילום: דוברות איחוד הצלה



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וואייי איזה עצובב😪😪😪😪😪
      בעזרת ה' שנזכה לקבל משיח ברחמיםם ובמהרההה
      דייייייייי לצרותנוווו😫😫😫😫😫