עשרות סלי מזון למשפחות ברוכות ילדים: רוסיה מוכנה לחנוכה | גלריה

    ארי טננבוים No Comments on עשרות סלי מזון למשפחות ברוכות ילדים: רוסיה מוכנה לחנוכה | גלריה
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אור החנוכה בבירת רוסיה יאיר השנה בבתיהם ובליבם של אלפי יהודים נזקקים, גלמודים ומשפחות ברוכות ילדים, לאחר שקיבלו סל מזון מורחב ומיוחד לכבוד חג החנוכה, וזאת במסגרת מיזם סיוע ועזרה רחב היקף, שיזם רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א, במטרה לשמח ולהאיר לנזקקים בכלל ולנפגעים כלכלית מנגיף הקורונה.

    המבצע כולו התנהל במרכז החסד היהודי "שערי צדק", בשכונת 'מארינה רושצ'ה' שבמרכז מוסקבה, האמונים על תחום הסיוע ההומניטארי במשך כל ימות השנה, ובמיוחד לקראת חגי ומועדי ישראל. ומאז פרוץ הנגיף, לא פסקו יום אחד ממלאכת הקודש, ויום-יום המקום רוחש פעילות אינטנסיבית ומקיפה, לעמוד כאחיעזר ואחיסמך לכלל ולפרט, ומקדשים שם שמים באור החסד המאיר את מוסקבה כולה.

    חלוקת סלי המזון בוצעה במסלולים שונים, בכדי להתאים את העזרה בצורה מכובדת ומותאמת: סלי מזון למשפחות ברוכות ילדים, ערכת מזון לקשיש והגלמוד, מנות מזון למאושפזים וחולים, וערכות חג מיוחדות למשפחות צעירות, הכולל מנורה לחנוכה, ספרי קודש וחומר למידה וחוויה יהודית לילדי המשפחות. ערכות חג אלו, חולקו ל-30,000 משפחות יהודיות ע"י שלוחי חב"ד בקהילות השונות ברחבי רוסיה.

    בנוסף, הוכנו מראש צוותות של מתנדבי מרכז החסד, אשר יעברו מדי ערב בחג החנוכה, תוך שמירה והקפדה על כל כללי משרד הבריאות הרוסי – על מנת להביא את שמחת החג לבתיהם של הקשישים ולזכותם במצוות החג.

    צפו בגלרייה בצילומו של ש. אשכנזי:



    0 תגובות