מאירים את החנוכה באור הלכותיו של מרן

    עמית דניאל No Comments on מאירים את החנוכה באור הלכותיו של מרן

    פרויקט 'בימים בזמן הזה' ביוזמת מ"מ וסגן ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן -פעילות חינוכית מרתקת לילדים ולכל המשפחה סביב אור תורת ההלכה של מרן המאור הגדול רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימי החנוכה, מסמלים את ניצחון האור על החושך. ניצחונה של התורה על תרבות יוון: בימים אלו, שבהם אנו מאירים את הבתים באור הנרות, יש מי שדואג שהם יוארו גם באור ההלכה. ביוזמת ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון ומ"מ וסגן ראש העיר הרב צביקה כהן, ילדי ירושלים, יזכו השנה לחוויית למידה מיוחדת לימי החנוכה, שכולה לימוד הלכה באור תורתו של מרן המאור הגדול רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

    במיוחד עבור התכנית הוכנה חוברת מהודרת, הכוללת בפירוט, את ההלכות לחג לצד פירוט המשימות וקו התוכן שהוקם עבור ילדי ירושלים, שיוכלו להשתתף בתכנית בחג החנוכה, ללמוד את הלכות החג להאיר את הבית באור התורה ולזכות בפרסים משמחים. החוברות חולקו בבתי התושבים בירושלים, על מנת שכל המשפחות יוכלו להתחבר לחג החנוכה לאור תורתו של מרן זיע"א.

    התכנית כוללת חידונים מיוחדים לבנים ובנות, חידונים בשידור חי על הלכות החנוכה כפי הוראות מרן. לזוכים בחידון, שיפגינו את הידע הרב ביותר בהלכות חנוכה, יוענקו פרסים יקרי ערך. במסגרת המיזם, הוקם קו ייחודי, שנועד להעניק משימות לילדים בכל ימי החנוכה, משימות של לימו והלכה. המשימות יזכו את הילדים שעמדו בהם, בפרסים מיוחדים. לפרויקט צורפו משימות משפחתיות, המבקשות מהמשתתפים, להעביר את תחושת וחווית החג, בקו טלפון ייעודי למשימה. אלו שימלאו את המשימה המשפחתית, יכנסו להגרלה נושאת פרסים.

    ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון: "השנה אנחנו זוכים להאיר את בתי התושבים בחג החנוכה, בתוכן עשיר וחינוכי. תוכן שיעניק משמעות לחג אצל הילדים ויחבר אותם למורשתו ההלכתית, של מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א, שהאיר את ירושלים באור תורתו".

    מ"מ וסגן ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן: "בימי החנוכה, אנו מאירים את הבית פנימה והחוצה. פנימה באמצעות אור התורה והחוצה על ידי אור הנרות. זכינו השנה, שאור התורה אור ההלכה של מרן, יאיר לילדי ירושלים את חג החנוכה, באורות וצבעים של תורה הלכה ומנהג".



    0 תגובות