ההתיישבות הצעירה; השר הנגבי: "החלטת הממשלה מוכנה"

    אריאל שרפר No Comments on ההתיישבות הצעירה; השר הנגבי: "החלטת הממשלה מוכנה"

    השר צחי הנגבי בוועדת החוץ והביטחון על הסדרת ההתיישבות הצעירה: "החלטת הממשלה מוכנה. הכדור וההכרעה עוברת לראש הממשלה וראש הממשלה החליפי"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר ההתיישבות צחי הנגבי הצהיר הבוקר כי החלטת הממשלה על הסדרת ההתיישבות הצעירה מוכנה וההכרעה עוברת לראש הממשלה נתניהו ולראש הממשלה החליפי גנץ.

    בדיון שקיימה ועדת משנה לוועדת החוץ והביטחון, בעניין בהסדרת ההתיישבות הצעירה, אמר הנגבי: "קורע לב לראות אנשים שיושבים שם 20 שנה. התיישבות מופלית לרעה ללא הצדקה וללא עילה. אם יש נושא שבקונצנזוס בחברה הישראלית זה שאי אפשר לאמלל אנשים רק בגלל שהפכו חלוצים בשליחות הממשלות גם אלו שאינן ימין".

    "ליבו של השר ביטון במקום הנכון. הוא נמצא בשטח ומשוחח עם התושבים. על הרקע הזה לאחר שראש הממשלה נתן אור ירוק לאותה החלטה עליתי לדוכן הכנסת ואמרתי שנעשה זאת בצוותא".

    "אני יכול להיות איש בשורות – בימים האחרונים פועל צוות מקצועי שהוקם ע"י השר ביטון ואנוכי. השלמנו כמעט ב-100% את נוסח הצעת המחליטים. הכדור וההכרעה עוברת לראש הממשלה וראש הממשלה החליפי. מקווה שיתנו גיבוי להחלטה. נעשה אצלנו מאמץ עצום למצוא לכל סוגיה פתרון. גם המשפטנים שנמצאים בדרך כלל בביקורת עשו מאמץ לעילא ולעילא לפתור את הבעיות. יש לנו נוסח וממש בשעות האלו נעביר אותו לראש הממשלה וראש הממשלה החליפי".



    0 תגובות