רב העיר חדרה בריאיון ראשון: "המהפך האמיתי הוא בחירת רבני ערים"

    אסתי פלד No Comments on רב העיר חדרה בריאיון ראשון: "המהפך האמיתי הוא בחירת רבני ערים"

    הרב ישראל מאיר ביטון בריאיון ראשון ל"מהדורה המרכזית" עם בחירתו לרב העיר חדרה והודה בהתרגשות למרן נשיא מועצת חכמי התורה ואמר, "אני מבטיח למועצת חכמי התורה שאני אמשיך את השושלת המפוארת קדימה". שר הדתות בריאיון, "מוכנים למינוים של עוד 10 רבנים"

    צילום: צילומסך מיוטיוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם בחירתו היום (ראשון) של הרב ישראל מאיר ביטון לרבה של העיר חדרה, התראיין הערב הרב ל"מהדורה המרכזית" וסיפר על בית אביו הרב הקודם של העיר חדרה, "תחת אבותיך יהיו בניך, אבי הגיע לפני 50 שנה לעיר שהייתה צייה ושממה, ויחד עם עמיתו הרב דוד ורנר הפריחו את השממה, בעזה"י אני אמשיך את דרכם".

    עוד הוסיף הרב, "אני מתכנן לפקוד כבר בשנה הקרובה את כל בתי הכנסת בעיר, נהפוך כל בית כנסת לבית מדרש. ישנם עשרות אברכים המפוזרים בעיר שהם רבני הקהילות בעיר".

    השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן הצטרף לשיחה ואמר, "עד 11 בלילה היינו תחת בג"ץ וב"ה עברנו את הכל. ובג"ץ אישר את הבחירה. 27 קולות מתוך 30 בחרו בו. 27 גימטריא זך".

    הרב אביטן סיפר, "אנחנו מוכנים לעוד 10 רבנים למנות בקרוב. והוסיף, "אני רוצה להדגיש שלא אנחנו בחרנו ברב ביטון הציבור בחר בו".

    הרב סיפר על עבודת הרב כיום, "היום רב הוא פוסק, רב, פסיכולוג, מגשר, יועץ ואדמו"ר, לרב אין לו מנוחה יומם ולילה. המהפך האמיתי הוא בחירת רבני ערים לכן מרן הרב עובדיה יוסף דחף לכך בכל הכוח. אני מבטיח למועצת חכמי התורה שאני אמשיך את השושלת המפוארת קדימה ולהאיר והגדיל תורה ולהאדירה בעיר".



    0 תגובות