אסון הכרמל: הצלם רוני סופר חוזר לרגעים הקשים והתיעוד מטווח אפס

    אסתי פלד 1 Comment on אסון הכרמל: הצלם רוני סופר חוזר לרגעים הקשים והתיעוד מטווח אפס

    הצלם רוני סופר חוזר עשור אחורה לאסון הכרמל, בריאיון ל"מהדורה המרכזית" משחזר את הרגעים הדרמטיים בצילום מטווח אפס בתוך הדרמה שהשתוללה סביבו, והצלת החיים של 3 סוהרים ברגע האחרון

    צילום: היחידה האווירית של משטרת ישראל
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשור לשריפה הגדולה בכרמל. צלם העיתונות רוני סופר שוחח הערב (ראשון) ב"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על הרגעים הדרמטיים במהלך התפשטות השריפה בכרמל, והתיעוד המיוחד מהאירוע הקשה והצלת החיים של 3 אנשים מאוטובוס הסוהרים.

    בפתח הריאיון מספר רוני, "אני הייתי בדרך לעוספייה לפגוש חברים, והיו דיווחים על ענני עשן, ואני הגעתי למחצבה כ300 מטר ליד זירת שריפת האוטובוס ואז אתה מבין שזה אירוע לא רגיל".

    על מהות עבודתו מתאר רוני, "העדשה קולטת מבחינתי לא מה שקורה באותו רגע, אלה מה עתיד להתרחש. אני צילמתי שבריר שנייה לפני התרחשות, אבל מבחינת מראות רואים את הלהבות ומרגיש את הלהבות, אני נמצא בפנים".

    רוני מספר על היכולת לעבוד גם בזמני אסון, "שאני מתנהל בזירות האלה אני חי במין פיצול אישיות, כי אני וידיי שם אבל הראש משקיף מהצד. ואז ישנה אשלייה שאתה נמצא בסיטואציה אבל עדיין כאילו משקיף מהצד, ואז אתה חי באשליה שלך לא יקרה כלום. התפקוד שלי היה על גבול הרובוטיקה. יש תיעוד שלי יוצא מהרכב ומתעד אפי' שהרכב מתחיל להישרף, היה תמונה שלי מוקף בלהבות".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יופי …שגם בישראל נזכה לנוף יפה.אי.ממש מצחיק כואבת לי הבטן…התאוששתי