השר שוסטר: "אי אפשר להתארגן לשמיטה בגלל שנתניהו לא מעביר תקציב"

    ישראל רובין No Comments on השר שוסטר: "אי אפשר להתארגן לשמיטה בגלל שנתניהו לא מעביר תקציב"

    שר החקלאות אלון שוסטר תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו בשיחה עם קול חי: "הוא מתעלל באזרחיו; מעולם לא התכוון לקיים את ההסכם" | הפרת ההסכם ע"י כחול לבן בענין חוק הגיוס: "אין כאן שום סימטריה"

    אלון שוסטר צילום: David Cohen/FLASH90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות אלון שוסטר (כחול לבן) לא תולה תקוות בניסיונות הפשרה עם הליכוד, וסבור כי ישראל בדרך לבחירות. בראיון למהדורת הבוקר עם בצלאל קאהן, אמר השר שוסטר כי "נתניהו מתעלל באזרחיו ומעולם הוא לא התכוון למלא את ההסכם".

    שוסטר התייחס לסיכוי שישראל לא תלך לבחירות ואמר "הסיכוי הוא קטן מאוד מאחר ונתניהו לא מעביר תקציב ולא מפעיל את הממשלה בצורה שוויונית ואני מצר על כך. הוא מושך אותנו פעם רביעית לבחירות שאף אחד לא צריך".

    "העובדה ששקרן משקר, לא אומר שהאמת אינה נכונה. נתניהו חתם על הקמת ממשלה משותפת, שוויונית. הוא לא עשה לנו טובה. אנחנו לא עבדיו הנרצעים. אנחנו שותפיו, והוא התנהג כמי שלא התכוון לקיים את השותפות", הוסיף שוסטר.

    קאהן: גם אתם הפרתם את ההסכם, לא קידמתם את חוק הגיוס לדוגמא

    "הוא לא התכוון לקיים את החלק המרכזי של הממשלה המשותפת וזה תקציב דו שנתי. אין כאן שום סימטריה ואני מצר בכלל על ההשוואה הזו. יש כאן אדם שמתעלל באזרחיו", עונה שוסטר.

    "מדוע אנחנו מדברים עכשיו על זה ולא מדברים לדוגמא על נושא שבוודאי מאוד מעניין את המאזינים – שנת השמיטה", הוסיף שוסטר ותלה את הנושא באי העברת התקציב על ידי ראש הממשלה: "אי אפשר להתארגן לשמיטה בגלל שראש הממשלה לא מעביר תקציב. אם תהיה ממשלה מתפקדת נוכל לעשות עוד הרבה דברים".

    שוסטר אמר בנחרצות כי "הוא לא התכוון לקיים את ההסכם ולכן אנחנו לא פראיירים שלו. עד כאן. עכשיו הוא יצטרך לעמוד לדין הבוחר. אני מאוד מקווה שבכך יסתיים שלטונו. אנחנו זקוקים למנהיגות דוברת אמת".

    לשאלת קאהן האם כחול לבן טעו בכך שנכנסו לממשלה מלכתחילה, ענה השר כי הם עשו את הדבר הנכון עבור אזרחי המדינה באותה העת: "לא טעינו. אנחנו פטריוטים שנתנו צ'אנס. חשבנו שגם השותף שלנו כזה. חשבנו שגם הוא מתכוון למה שהוא אומר. אנחנו מתכוונים לקיים את הבטחותינו". שוסטר מסביר "אחרי שלושה מערכות הבחירות היו צורך לעשות מעשה".



    0 תגובות