בריטניה תחל לחסן את אזרחיה בחיסון תוצרת פייזר

    שלמה ריזל No Comments on בריטניה תחל לחסן את אזרחיה בחיסון תוצרת פייזר

    מתחילים לחסן נגד קורונה: בבריטניה צפויים להתחיל ביום שלישי לחסן את אוכלוסיית המדינה בחיסון לקורונה, מתוצרת חברת פייזר | אירופה תתחסן בנפרד בשלב אחר

    חיסון | אילוסטרציה
    10:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גוטליב: "טיבי אויב, יש לו סיבה לפחד ממני"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בריטניה תהיה המדינה הראשונה במערב שתחל לחסן את אזרחיה כבר בימים הקרובים בחיסון לקורונה, מתוצרת חברת 'פייזר' האמריקנית. חברת 'מודרנה' מעריכה כי גם החיסון שלה יאושר בתוך ימים בבריטניה ויחל להינתן לעשרות מיליוני האזרחים.

    יצויין, כי בריטניה מאחר ובריטניה אינה חברה באיחוד האירופי, השירותים הרפואיים שלה מנותקים מהאיחוד ואירופה לא בהכרח תתחסן יחד עם בריטניה, אלא האיחוד האירופי יקבל החלטה משלו בנוגע לחיסון.

    במהלך השבוע צפוי מנהל התרופות והמזון האמריקני (FDA), לערוך דיון ראשון במתן אישור לחיסון של חברת "פייזר" ובשבוע הבא ידונו בחיסון של חברת "מודרנה".

    בתוך כך, החיסון של פייזר מצטרף לחיסון הרוסי 'ספוטניק' שהחל להיכנס לשירות מבצעי כבר לפני כחודש, וניתן עד עתה לעשרות אלפי בני אדם ברוסיה. הרוסים טוענים כי מיליארד מנות של החיסון נמכרו לעשרות מדינות בעולם.

    הרוסים קראו לחיסון 'ספוטניק' על שם החללית הרוסית, שהייתה החללית הראשונה שהגיעה לחלל. ברוסיה מעוניינים ככל הנראה לרמוז למערב 'ניצחנו אתכם גם בנושא הזה. כפי שניצחנו אתכם כשהיינו ראשונים להטיס חללית לחלל'. על אף הביקורות הנשמעות ברחבי העולם המערבי כלפי החיסון, בבית החולים הדסה אומרים כי מדובר בחיסון יעיל.



    0 תגובות