כינוס מועצת גדולי התורה הסתיים: בכינוס: מינויים חדשים, גיוס, גיור וחינוך

    אבי רבינא No Comments on כינוס מועצת גדולי התורה הסתיים: בכינוס: מינויים חדשים, גיוס, גיור וחינוך

    כשנתיים ממועד כינוסה האחרון, מועצת גדולי התורה של דגל התורה התכנסה ומינתה תשעה חברי מועצת חדשים | החלטות: דרישה להסדיר מעמדם של בני הישיבות, לעמוד על המשמר נגד פריצת הגיורים, לשמור על טהרת החינוך ולהתריע מפגעי האקדמיה | ח"כ גפני: "נעמוד בתוקף על כך שאם תהיה פשרה בענין התקציב זה יכלול גם את חוק הגיוס"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הבחירות המסתמנות ושורת נושאים דחופים נוספים, מועצת גדולי התורה של דגל התורה התכנסה הבוקר (שישי) בבני ברק למרגלות ביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

    בכינוס צורפו שמונה חברים חדשים לכהן כחברים במועצת גדולי התורה. ביניהם: ראש ישיבת 'תושיה' (תפרח) הגאון הרב אביעזר פילץ, ראש ישיבת גרודנא הגאון הרב צבי דרבקין, ראש ישיבת גרודנא הגאון הרב יצחק הקר, ראש ישיבת שכר שכיר הגאון הרב אריה לוי, ראש ישיבת מיר הגאון הרב אליעזר יהודה פינקל, ראש ישיבת מאור התלמוד הגאון הרב אברהם יצחק קוק, ראש ישיבת בית מתתיהו הגאון הרב ברוך ויסבקר, וראש ישיבת אורחות תורה הגאון הרב שרגא שטיינמן, בנו של מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן זצ"ל.

    יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אמר בכינוס כי המפלגה תתעקש על העברת חוק הגיוס אם בסופו של דבר יאושר תקציב המדינה לשנת 2021. "נעמוד בתוקף על כך שאם יגיע בסופו של דבר חוק התקציב יגיע איתו גם חוק הגיוס".

    גפני התייחס גם לתחלואה בקרב ציבור החרדי שירדה באופן ניסי ואמר "במקום לבקש סליחה מגדולי התורה שיושבים כאן שהורו להמשיך את הלימודים הם מתרצים את זה בתירוצים שונים".

    עוד עדכן ח"כ גפני: "הצלחנו השבוע לגייס רוב בכנסת לחוק השיווין וזה ירד מסדר היום, נמשיך להיאבק חברי הכנסת של דגל התורה ונציגי הרשויות המקומיות בכל עיר ועיר להילחם על כרם בית ישראל ועל כל הקדוש והיקר לנו".

    בין החלטות המועצת: קריאה לבני הישיבות להתחזק לקראת חנוכה. דרישה להסדיר מעמדם של בני הישיבות. לעמוד על המשמר נגד פריצת הגיורים. לשמור על טהרת החינוך ולהתריע מפגעי האקדמיה, ולעמוד על משמר קדושת השבת.



    0 תגובות