לקראת סיום מכירת הדירות בפרוייקט רמות 360: קרן מגוריט רכשה 27 דירות יוקרה

    צבי הדס No Comments on לקראת סיום מכירת הדירות בפרוייקט רמות 360: קרן מגוריט רכשה 27 דירות יוקרה
    רמת בית שמש. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    12:40
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on למה לא תוקפים באיראן: המגיש תקף, בש"ס הגיבו מיד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על אף חוסר הוודאות, חברת קרן מגוריט ממשיכה לפעול באקטיביות בשוק המגורים. ביום שני (ב') דיווחה החברה על עסקה שלישית במהלך היומיים האחרונים בהן רכשה 90 דירות בהיקף כולל של כ-230 מיליון שקל בערים רמת השרון, ירושלים ובת ים, זאת לאחר שביום ראשון השבוע דיווחה קרן מגוריט למגורים על רכישת 36 יחידות דיור המיועדות לאכלוס מיידי ברמת השרון בתמורה לסך של כ-98.5 מיליון ₪. הדירות הנרכשות הינן בתמהיל של 4-5 חדרים בקומות הגבוהות של מגדל מגורים חדש ומודרני, ולהן מרפסות שמש גדולות. החברה מתכננת להתחיל את שיווק השכירות באופן מיידי.

    ביום שני, דיווחה מגוריט על שתי עסקאות נוספות. האחת בבת ים, והשנייה בירושלים. בבת ים מדובר בעסקה בהיקף של כ-71 מיליון ₪, לרכישת 27 דירות לאכלוס מיידי ,בנות 4-5 חדרים עם מרפסות גדולות במיוחד בקומות העליונות של פרויקט יוקרה בבת ים, כשגם במקרה זה החברה תתחיל בשיווק השכירויות בימים הקרובים.

    העסקה שנחתמה בירושלים הינה עסקת הכתר בפרויקט רמות 360 המצוי בשלבי בניה מתקדמים מעל קניון רמות, שם רכשה מגוריט27 דירות בתמהיל המורכב ברובו מדירות 3-5 חדרים. היקף העסקה עומד על כ-59 מיליון ₪ והאכלוס צפוי ביולי הקרוב.

    פרוייקט רמות 360 ממוקם במיקום הטוב ביותר במרכז שכונות רמות, מעל קניון רמות המצליח ותחנת הרכבת הקלה המתוכננת בצמוד – עובדה שהופכת את המיקום לאטרקטיבי במיוחד – עם כניסה פרטית שקטה מכיוון שכונת רמות ג'.

    רכישת 27 הדירות בפרוייקט רמות 360 בידי מגוריט מהווה כמעט את אקורד הסיום המוצלח במיוחד של הפרוייקט בו נבנו 243 דירות יוקרה, כשמתוכן נותרו פנטהאוזים בודדים ודירות גן אחדות.



    0 תגובות